Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein ekaa kertaa simaa

Vierailija
23.04.2010 |

nyt jännityksellä odottelen, että lähteekö käymään ja tuleeko hyvää :)

Munkkejakin ajattelin paistella ekaa kertaa elämässäni. Lapsi on nyt sen ikäinen, että on hänen kanssa mukava puuhailla. Onko teillä kaikki ikkunat ja ovet yleensä auki munkinpaiston ajan sekä molemmissa kerroksissa (jos kaksikerroksinen asunto). Vai meniskö hajut helpommin ulos jos on vain alakerrassa ristiveto?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotia kuulu kärventää. Samat hajut lähtee kun paistaa pullaa. Missään vaiheessa ei rasva saa savuta. Paloturvallisuus on tärkeää!

Pari vinkkiä: Rasvan kuuluu olla kuumaa, ei saa syttyä palamaan! Liian kylmässä rasvassa paistaminen imeyttää rasvan munkkiin.

Lapsi ei saa paistaa munkkeja, älä käytä ilmastointia, varaa kattilankansi lähelle jos sattuu syttymään rasvapalo, missään nimessä ei saa heittää vettä rasvaan.

Vierailija
2/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti eri mieltä siitä, että kyllä siitä rasvanhajua silti tulee. Ei mun pullat kyllä haise rasvalle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain ohjeissa pitää laittaa raastetut kuoretkin mukaan. Minä laitoin vain kuoritut ja viipaloidut sitruunat mukaan. Kuorin sitruunoista pois kaiken. Menikö väärin?

Vierailija
4/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä syystä en tee ikinä lettuja kun en voi nukkua siinä rasvan käryssä.

Vierailija
5/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin puristettua mehua ja viipaloituja sitruunoita. Jos ei tämä ole hyvä, niin teen sitten ensi vuonna erilaista. Fariinisokeripussin kyljestä otin muuten ohjeen, mutta muistelin äitini viipaloineen aina hedelmää sinne sekaankin, niin pistin sitten niitäkin. Siinä fariinisokeripussissa käskettiin siis laittamaan vaan puristettu mehu 1-2 hedelmästä.

ap

Joissain ohjeissa pitää laittaa raastetut kuoretkin mukaan. Minä laitoin vain kuoritut ja viipaloidut sitruunat mukaan. Kuorin sitruunoista pois kaiken. Menikö väärin?