Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä tekisin abortin jos sikiö olisi vammainen.

Vierailija
23.04.2010 |

Nuorena vastustin aborttia, mutta niin se vain kokemuksen karttuessa myös ymmärrys erilaisissa tilanteissa eläviä ihmisiä kohtaan avautuu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa ja miettikää, onko se elämä tosiaan niin hirveää vammaisella.

Vierailija
2/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin jo edellisen lapsen kohdalla tehnyt. Tässä perhetilanteessa on vaan pakko ajatella perheen muitakin lapsia, resursseja vammaisen lapsen hoitamiseen ei ole, ja jos asian suhteen on mahdollista tehdä tietoinen valinta, en lähtisi tietoisesti vammaista lasta synnyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä nyt ylipäätään voi kuvitella mitään toisten elämän onnellisuudesta etenkään ennenkuin he ovat edes syntyneet. Omia voimavarojani ja perheen resursseja minä ajattelen.

Vierailija
4/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä perhetilanteessa on vaan pakko ajatella perheen muitakin lapsia, resursseja vammaisen lapsen hoitamiseen ei ole, ja jos asian suhteen on mahdollista tehdä tietoinen valinta, en lähtisi tietoisesti vammaista lasta synnyttämään.

Vierailija
5/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääntää sinne pyttyyn jos raskaus on ehtinyt jo pidemmälle ja vielä abortoidaan (lue synnytetään) se vammainen sikiö. Että ei ole helppoa sekään.

Vierailija
6/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan kyllä hattua niille, jotka eivät sitä tee. Minä en vain jaksaisi.

Vierailija
7/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vammaista on kyllä aika hirveää vääntää sinne pyttyyn jos raskaus on ehtinyt jo pidemmälle ja vielä abortoidaan (lue synnytetään) se vammainen sikiö. Että ei ole helppoa sekään.

Vierailija
8/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna siihen että joutuisin loppuelämäni huolehtimaan vammaisesta lapsesta joka ei koskaan aikuistu tai pysty huolehtimaan itsestään. Eikä minulla olisi enää aikaa olla muun perheeni kanssa. T: 2

vääntää sinne pyttyyn jos raskaus on ehtinyt jo pidemmälle ja vielä abortoidaan (lue synnytetään) se vammainen sikiö. Että ei ole helppoa sekään.

Vierailija
9/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapseni ovat onneksi kuitenkin läpäisseet seulat ja olen joka kerran onnellisena voinut jatkaa terveiden lapsieni odotusta.

Mutta kas, sitten muutama kuukausi kuopukseni syntymästä tajutaankin, ettei hän olekaan terve. Iän karttuessa diagnoosiksi tulee mm. vaikea kehitysvamma.

Suosittelen kuitenkin lämpimästi vastustamaan ylipäätään lapsien tekemistä, mikäli vammainen lapsi ei mahdu omaan elämäntilanteeseen. Seulat kun kertovat niin vähän siitä todellisuudesta mikä voi sitten osua kenen tahansa kohdalle.

Vierailija
10/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin harkitsisin todella tarkkaan.. Mutta en antaisi itselleni ikinä anteeksi, sitä etten jaksaisi vammaista lasta.

Vierailija
11/11 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä nyt ylipäätään voi kuvitella mitään toisten elämän onnellisuudesta etenkään ennenkuin he ovat edes syntyneet. Omia voimavarojani ja perheen resursseja minä ajattelen.

Noilla voimavaroilla ja resursseilla kannattaa lapsenteko jättää sitten varmasti muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi