Aoppi haluaa, että hänet TÄYTETÄÄN kuolemansa jälkeen!!
Kun kysyimme, että missä häntä säilyttäisimme, niin sanoi pokkana, että vaikka autotallissa, jos ei löydy salista tilaa. Meillä on siis iso talo, jossa salimainen halli. Siellä säilytämme kaikkia arvokkaimpia perintöhuonekaluja ym. edustavampaa.
Just, täytyy sitten kai siivouspäivän yhteydessä pyyhkiä pölyt myös anopista.
Voiko tällaista olla??
Kommentit (17)
Myrskylässä on kuulemma joku eläintuhkaamo, jossa myös rakkaita eläimiä voidaan kai täyttää. Anoppi meinaa kysyä sieltä ihmisen täyttömahdollisuutta. Jos ei siellä sovi, niin sitten aikonee ottaa yhteyttä jonnekin ulkomaille!? Miten tuon päähän nyt saisi himppasen järkeä. Lapsiakin pelottaisi joku muumioitunut anoppi. Itseänikin vaan ällöttää ja puistattaa. Mies ei osaa sanoa mitään.
ap
hyvä paikka. Siinä tuijottais kun miehen kans vähän lystiä piette.
Sä voisit alkaa säilyttää anoppia olkkarissa,tv:n vieressä...tee siitä patsas joka osoittaa lattialla olevia pölypalloja :D
jos sen viimeitsä toivomusta ei täytetä?
Anoppisi täytynee muuttaa sitten ulkomaille ennen kuolemaansa, siis johonkin sellaiseen maahan missä moinen on sallittua. Ehkäpä vaikkapa Egyptiin. Ongelma on vaan siinä, että se jää sitten myös täytetyn anopin viimeiseksi sijaintipaikaksi, sillä Suomeen ei saa tuoda täytettyjä ihmisiä. Hankalampi homma.Ehkä joudutte kaikki muuttamaan sinne Egyptiin, jotta voitte olla lähellä anoppianne (täytettyä sellaista).
Noin ei saa tehdä suomessa, eikä muualla täytettyä ihmistä saa suomeen tuoda..säästytte täytetyltä anopilta;) tiedän ihmisen joka on täyttänyt kaksi kissaansa ja silittelee niitä raatoja päivittäin.
Miten voisin puhua anoille järkeä? Tänään taas sama laulu.. Yritin jankuttaa, ettei täyttäminen ole mahdollista täällä, mutta anoppi aikookin ottaa joihinkin hämärähemmoihin yhteyttä. Ihan sairaaksi menee tää juttu.
Miten voisin puhua anopille järkeä? Tänään taas sama laulu.. Yritin jankuttaa, ettei täyttäminen ole mahdollista täällä, mutta anoppi aikookin ottaa joihinkin hämärähemmoihin yhteyttä. Ihan sairaaksi menee tää juttu.
eli kädet vähän yläviistoon pystyyn, sormet haralleen, saa 5 takkia puolelleen roikkumaan. Ja yksi hattu päähän, tai jos kasaa useamman päällekkäin niin enemmän.
Ja kaikki huivit sitten kaulalle!
Ootko kokeillu esim. lukemista? Maailmassa on paljon tosi hienoa kirjallisuutta, eikun kirjastoon. Lukea jaksaa väsynnenäkin. Toivottavasti itse älyän vetää ranteet auki sinä päivänä kun rupean kuluttamaan ainokaista elämääni kirjoittamalla näin huonoja provoja.
Ap:llä ei.
Jos mulla olisi noin reipas anoppi niin aivan varmasti kunnioittaisin hänen tahtoaan.
Mikäs siinä eteiseen hattutelineeksi tai mökille jakkaraksi. Riippuu tietusti asennosta johon anoppi laitetaan. Mutta eikö olisi sellainen talja kivempi? Täyttää vain pään. Siihen sitten latttialle takan eteen, lapsienkin kiva makoilla muummon päällä tai seinälle olkkariin.
Mä olen aina halunnut tiibettiläisen taivashautauksen, mutta tässä ideassahan on tyyliä!
Kuin Psyko-elokuvassa.