Mistäköhän onkisin erään henkilön puhelinnumeron kun ei löytynyt numerohausta?
Kommentit (14)
En ole pystynyt kysymään kun ei ole numeroa tai muitakaan tietoja kuin nimi! Ja asiaa mulla sille kyllä on, joten tarttisin numeron.
tällöin numero voi olla rekisteröitynä ihan toiselle paikkakunnalle, siis jos työnantajalla esim. on siellä päääkonttori
Aika hyvin arvattu! Mutta sen juuri haluaisin selvittää. On miehen ex ja alkanut soitella tälle tuntemattomasta numerosta. Mies sanoi että kyseli vain kuulumisia mutta jokin sanoo mulle että tässä on nyt jotain muutakin takana...
ap
etsiä se numero miehesi puhelimesta :)
etsiä se numero miehesi puhelimesta :)
mutta se kyllä tietää että sieltä katsoisinkin eli on varmaan poistanut puhelutiedot jos itse on tälle naiselle soitellut mitä epäilen koska myös miehelläni on uusi salainen numero jonka tämä naikkonen on jostain saanut! Ja tämän haluan selvittää eli onko mieheni antanut tälle naiselle numeronsa.
Raivostuttaa pelkkä ajatuskin siksi haluan selvyyden ja pian.
ap
Meinaatko että soitat tälle exälle ja kysyt että "onko sulla Teron salainen numero?"
Mistäköhän onkisin erään henkilön puhelinnumeron kun ei löytynyt numerohausta?
Ja tämän haluan selvittää eli onko mieheni antanut tälle naiselle numeronsa.
siis ei löydy miehesi puhelimesta mutta silti miehesi on sille soitellut?Tutki kaikki pienet paperi silput missä saattaisi olla se numero ja tutki uudestaan miehesi puhelin,saattaa olla nimi vaihdettu miehen nimeen......
mistä on saanut mieheni numeron ja miksi tälle soittelee.
Vastaus Borgålle.
ap
onko 118 ja numerohaulla 16100 tiedossa samat numerot vai kannattaako kokeilla molemmista?