Perkeles, mulle löytyi täydellinen sijainen
äitiysvapaan ajalle, mutta hän olikin saanut muita töitä ja valitsi toisen työpaikan. Vituttaa jostain syystä ihan sikana, koska ko. henkilö olisi ollut NIIN hyvä paikalleni. Otanko tämän jotenkin henkilökohtaisesti, kun en haluaisi sitä kakkosvaihtoehtoa, joka on myös ihan hyvä, mutta teettäisi tiimilläni enemmän töitä, eikä olisi niin nappivalinta? Ärsyttää jäädä äitiysvapaalle, jos työtäni jatkaa joku, johon en voi täysin luottaa. Vaikka eihän se minun ongelmani ole, vaan työnantajan ja pomohan sen valintapäätöksenkin tekee.
Joo, ekaa kertaa jäämässä työelämästä äitiysvapaille ja en oikein ole sinut asian kanssa. :)
Kommentit (10)
ole ihan helppo löytää parempaa. ;) *omakehu, mutta totta* ap
Eikä ole aika ymmärrettäävää, että tosi hyvä työntekijä on muidenkin mielestä tosi hyvä ja valitseen kahdesta vaihtoehdosta itselleen parhaimman. Äitiyslomasijaisuus nyt ei kauan lämmitä.
Eikö ole aika yleistä, että uusi sijainen joutuu hetken aikaa turvutmaan muihin ja siten ei ole heti ensimmäisestä päivästä 100% hyödylinen muulle tiimille?
työnantajan tehtävä on hankkia sijainen ja ei ole sinun asiasi minkälainen ihminen paikallesi valitaan.
olen sivusta nähnyt, kuinka äitiyslomailijan tehtävät vaihtuivat lomalta palatessa
Vai oletko itse se pomo? Omistatko puljun? Taidat olla rasittava päsmäri, joka ei tunne rajojaan.
Kuule siihen hyvään sijaiseen tottuu ja unohtavat, kuinka hyvä sinä olitkaan.
Huono parempi vaihtoehto.
noin täydellinen yksilö vaikuttaa?
CV näytti hienolta, mutta näin jo ensimmäisenä päivänä, että kyseessä oli virherekrytointi (minä en ollut päättämässä tätä valintaa). Ja ensivaikutelma osui oikeaan. Sijaiseni ei todellakaan onnistunut tehtävässä ja kyllä oli mukava palata takaisin töihin, kun työyhteisö odotti minua kuin kuuta nousevaa :).
Muuten käy niin ettei sinua kovasti enää "kaivata" takaisin ja päädyt huonompiin hommiin...
t. nimim. kokemusta on!