Mä alan kohta uskoa, että meitä rangaistaan jostain
"isiemme synneistä tai jotain". Meillä on KOKO ajan ihan USKOMATTOMAN huono tuuri :-(. Ollaan velkaantuneita ja nyt kun asialle yritämme tehdä jotain (myymme mieheni harrasteautoja ym), mikään ei tunnu menevän nappiin. olin varannut katsastukseen ajan ja äsken piti lähteä, niin kas kummaa auto ei srtartannut(akku tyhjentynyt) ja koska en sitä yksin osaa kaapeleilla käynnistää piti perua sekin aika.
Muutenkin koko ajan tuntuu, että kun on hetken ilo, se kääntyy milloin tahansa suruksi, jopa niin ettei oikein jaksa edes iloita mistään. Kaksi vuotta ollut tätä v****n rämpimistä, loppuukohan tää IKINÄ? argh, ja kiitos kun sain purkautua.
Kommentit (24)
"Pointti mulla sitäpaitsi oli se, että nyt kun asioita hoidetaan, ei siltikään mikään onnistu. ap "
Kyllä se palkitaan vielä, että hoidatte asianne nyt. Veetuttaa varmasti niin paljon että jo naurattaa, tiedän kokemuksesta.
sen sijaan sairastuminen, tapaturmat, kuolema, luonnonkatostrofit, omaisuuteen kohdistuvat vahingot eivät. niissä siis enemmän tätä karmaa.
kun kerrankin meillä on halua ja voimia yrittää saada tähän jotain järkeä. Toki niistä voimia sais arkeen, mutta meillä arkjessa on muitakin ilonaiheita kuin jäätelön ostaminen kaatosateessa :-D ap