Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset vappuverhot ajattelit ripustaa ikkunaan ensi viikolla?

Vierailija
23.04.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ripustaa niitä ukin vanhoihin kalaverkkoihin roikkumaan ja eikun ikkunankoristeeksi vapuksi:)

Vierailija
2/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsinpainanut itse suunnittelemiani vappumotiiveja käsinkudotulle kankaalle. Kuvituksena on mm. vappujuhlijoita, olen maalannut hahmot muotokuviksi ystävistä, sukulaisista ja perheenjäsenistä. Reunoissa on vihreää ja keltaista silkkipäärmettä ja samanlaisesta silkkinauhasta sommittelen verhopidikkeet ja tupsut. Verhoja on yhteensä noin 90 metriä, hieman eri sävyissä eri huoneisiin. Kova työhän siinä on, mutta on kyllä jo aika saada alkukevätverhot pois, johan ne siinä pääsiäisen jälkeiseltä viikolta roikkuneet. Mites teillä muilla :) ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmapalloja, näitä nauhoja sitten ripustettu vierekkäin ikkunaan. Tyhjenevät kivasti helluntaihin mennessä jolloin ne on helppo ottaa pois ja on aika laittaa helluntaiverhot.

Vierailija
4/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vaihtoehtoa:

- Paljon palloja ja serpentiiniä -verhot

- Viime vuotiset verhot, joissa on vielä hillomunkin jäljet

- Isoäidin aikaset verhot, jotka ovat patinoituneet samalla tavalla vanhan yo-lakin kanssa

Vierailija
5/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne tuo kivaa tunnelmaa!

Vierailija
6/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ihan kyllästynyt pääsiäisverhoihin.

Meille tulee keittiöön tippaleipäverhot. Pujotan lankaan n. 100 tippaleipää ja sitten ripustan.

Olohuoneeseen olen ostanut eurokankaasta ilisen väristä kangasta, johon olen käsin kirjaillut serpentiininauhoja, ilmapallon kuvia sekä vappuviuhkan kuvia. Näissä verhoissa oli aika kova työ, joten sen vuoksi aikaa ei jäänyt kauheasti lastenhuonetta varten. Niihin tulee helpot ilmapalloserpentiiniverhot.

Makuuhuoneisiin tulee vappuviuhkaverhot. eriväriset eri makuuhuoneisiin. Ne ripustetaan sillain ylösalaisin verhotankoon vieri viereen. kepit sojottaa siis ylöspäin.

Näin siis meillä. kiva lukea teidän verhoista. saa hyviä vinkkejä seuraavaa vuotta varten. Kiitos niistä jo etukäteen.

Vierailija
7/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks ne ainakin täällä av:lla ole monen mielestä naurettavat. Eli sopii sit varmaan vappuun.

Vierailija
8/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmapalloja, näitä nauhoja sitten ripustettu vierekkäin ikkunaan. Tyhjenevät kivasti helluntaihin mennessä jolloin ne on helppo ottaa pois ja on aika laittaa helluntaiverhot.

vetelät munat killuu ikkunassa!

Vierailija
9/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just käytiin pesemässä pääsiäismatot vihdoin pois,hyvä että oli mattolaiturit jo auki.Nyt sitten viikonlopuna laitetaan vappukoristeet pihakuusiin ja vaihdetaan kotiin vappumatot ja verhot.Simapullon jätin pöydälle aukinaisena,tulee ihana vapun tuoksu=)

Vitsi kun ois vielä vappusaunan pesu ja vaatekomerot pesemättä..taidan ihan ronskisti pistää miehen pesemään tuon saunan=)

Vierailija
10/10 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos siskot!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän