Menkää ostamaan pyykkikoreja ja pitäkää kotinne siistinä
Meillä on 4 pyykkikoria, kolme likaisille ja yksi puhtaille.
Kommentit (27)
ja kaksi koria puhtaalle pyykille. Rumia muovisia kaikki. Mieheni on siis hengen vaarassa. :(
- ja toisilla sitten ei. Vähän käy kateeks kun toisilla on kodinhoitohuoneet ja pyykkinarut pihalla.
vaan mamma silittää kaikki äijänsä kalsareita myöten heti kaappiin.
Meillä on pienet säilytystilat, enkä tosiaan ala käyttämään neliöitä vaatteiden säilytykseen yhtään enempää kuin on pakko. Samat lakanat ja pyyhkeet menee kuivurin kautta heti omille paikoilleen eikä mulla ole mitään liinavaatevarastoa. Perusvaatteille teen samoin - lapsella ei montaa puseroa ole, mut ne hurauttelee nopsasti puhtaaksi ja kuivaksi. Pyykinpesu ei ole mun juttu enkä silitä ikinä - kaikki silitystä kaipaavat + t-paidat ym. kuivaan henkareissa kaapissa. Kelpaa. :)
olisi ehkä pitänyt miettiä ennen lasten tekemistä, että on myös tilaa lapsiin liittyvien toimintojen hoitamiseen. Kyllä me ainakin suunniteltiin jo seurustelun alkuaikoina tulevan omakotitalomme neliöt siltä kannalta, että vaatehuolto toimii sujuvasti. KOSKAAN ei ole ollut likapyykkikasoja tai mitään muitakaan kasoja.
Meillä on pienet säilytystilat, enkä tosiaan ala käyttämään neliöitä vaatteiden säilytykseen yhtään enempää kuin on pakko. Samat lakanat ja pyyhkeet menee kuivurin kautta heti omille paikoilleen eikä mulla ole mitään liinavaatevarastoa. Perusvaatteille teen samoin - lapsella ei montaa puseroa ole, mut ne hurauttelee nopsasti puhtaaksi ja kuivaksi. Pyykinpesu ei ole mun juttu enkä silitä ikinä - kaikki silitystä kaipaavat + t-paidat ym. kuivaan henkareissa kaapissa. Kelpaa. :)
Meitä on kolme. Jos meille tulisi vieraita 12 jokaiselle löytyisi pussilakanat+aluslakanat+tyynyliinat+kylpypyyhkeet
peittoja olisi vain 5 vieraille.
Vaatekaapit on kyllä aika täyteen ahdettuja. Pitäisi käydä läpi ja pistää osa kierrätykseen.
Mistä ostit pyykkikorit?
meilä hajonnut, eli uutta tarttis