Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkää ostamaan pyykkikoreja ja pitäkää kotinne siistinä

Vierailija
23.04.2010 |

Meillä on 4 pyykkikoria, kolme likaisille ja yksi puhtaille.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostit pyykkikorit?

meilä hajonnut, eli uutta tarttis

Vierailija
22/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi koria puhtaalle pyykille. Rumia muovisia kaikki. Mieheni on siis hengen vaarassa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja toisilla sitten ei. Vähän käy kateeks kun toisilla on kodinhoitohuoneet ja pyykkinarut pihalla.

Vierailija
24/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mamma silittää kaikki äijänsä kalsareita myöten heti kaappiin.

Vierailija
25/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pienet säilytystilat, enkä tosiaan ala käyttämään neliöitä vaatteiden säilytykseen yhtään enempää kuin on pakko. Samat lakanat ja pyyhkeet menee kuivurin kautta heti omille paikoilleen eikä mulla ole mitään liinavaatevarastoa. Perusvaatteille teen samoin - lapsella ei montaa puseroa ole, mut ne hurauttelee nopsasti puhtaaksi ja kuivaksi. Pyykinpesu ei ole mun juttu enkä silitä ikinä - kaikki silitystä kaipaavat + t-paidat ym. kuivaan henkareissa kaapissa. Kelpaa. :)

Vierailija
26/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ehkä pitänyt miettiä ennen lasten tekemistä, että on myös tilaa lapsiin liittyvien toimintojen hoitamiseen. Kyllä me ainakin suunniteltiin jo seurustelun alkuaikoina tulevan omakotitalomme neliöt siltä kannalta, että vaatehuolto toimii sujuvasti. KOSKAAN ei ole ollut likapyykkikasoja tai mitään muitakaan kasoja.

Meillä on pienet säilytystilat, enkä tosiaan ala käyttämään neliöitä vaatteiden säilytykseen yhtään enempää kuin on pakko. Samat lakanat ja pyyhkeet menee kuivurin kautta heti omille paikoilleen eikä mulla ole mitään liinavaatevarastoa. Perusvaatteille teen samoin - lapsella ei montaa puseroa ole, mut ne hurauttelee nopsasti puhtaaksi ja kuivaksi. Pyykinpesu ei ole mun juttu enkä silitä ikinä - kaikki silitystä kaipaavat + t-paidat ym. kuivaan henkareissa kaapissa. Kelpaa. :)

Vierailija
27/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kolme. Jos meille tulisi vieraita 12 jokaiselle löytyisi pussilakanat+aluslakanat+tyynyliinat+kylpypyyhkeet

peittoja olisi vain 5 vieraille.

Vaatekaapit on kyllä aika täyteen ahdettuja. Pitäisi käydä läpi ja pistää osa kierrätykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi