Viikko -4 kiloa...?
Kommentit (6)
1kk ja kiloja ei ole lähtenyt yhtään, mutta vatsa on lähtenyt ja vaattet käyneet löysiksi. toiset laihduttaa lihaksesta ja me toiset läskeistä.
vatsataudissa. Se on kai ihan normaalia, mutta ne ei ole vieläkään tulleet takaisin, vaikka aikaa on mennyt kolmisen vuotta. Ei ole ylipainoa.
Kuukaudessa et saa normaalisti treenaamalla vielä sataa grammaa lisää lihaskudosta. Eli jos paino ei ole laskenut, ei dieetissä ole tapahtunut juuri mitään. Ehkä vatsalihakset on kiinteytyneet, jolloin housut voi tuntua väljemmiltä vyötäröltä, mutta läskiä ei ole palanut, jos paino ei ole pudonnut.
Ihmisillä on ihme käsitys, että jo parissa viikossa treenamalla tulee niin paljon lihasta, että se näkyy vaa'alla.
Itse olin pari vuotta sitten personal trainerin hoiteissa ja treenasin tosi kovaa. Mulle tehtiin todella kattava kehoanalyysi alussa, puolessa välissä ja lopussa. Sain puolessa vuodessa 1,5 g lisää lihasta, mutta se vaati ihan järjettömästi treeniä, punttia ja aerobista. Paino putosi 14 kg.
Tarkistin just. Ja tiukka ruokavalio oli tuossa mukana luonnollisesti ja vähän lisäravinteita myös.
Sain puolessa vuodessa 1,5 g lisää lihasta, mutta se vaati ihan järjettömästi treeniä, punttia ja aerobista. Paino putosi 14 kg.
tarkoitat kg?
Anteeks oli pakko
Itse olen nyt ollut kolme päivää syömättä sokeria ja valkoista jauhoa ja perunaa/pastaa ja multa on lähtenyt kaksi kiloa.