Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala tunnustus lapsuudesta!

Vierailija
22.04.2010 |

Mulla oli hamsteri 13-vuotiaana. Kaverin kanssa otettiin isän baarikaapista banaanilikööriä, kastettiin sitä leipäpalaan ja annettiin hamsterille.

Hamsteri söi sen ihan innolla ja sen jälkeen naurettiin katketaksemme kun hamsteri meni päin seiniä, tuolin jalkoja ja kaapin ovia.

Kauheita oltiin.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti omena putosi HYVIN kauas puusta...

Vierailija
2/47 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsteri ahtoi niitä posket täyteen, lähti kävelemään ja kaatui naamalleen kun pää painoi niin paljon. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pähkinöitä, jotka oli kastettu syövyttävään ruosteenpoistoaineeseen. Vitutti, koska se oli kesyyntynyt ja pyöri jaloissa. Osan se söi ja osan kaivo kukkapenkkiin jemmaan.

Sen jälkeen sitä ei enää näkynyt.

Vierailija
4/47 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahan kirjoittajien ei kai tarvinnut ulkoilla Reimateceissa klo.13-15 senjalkeen kun oli tultu Siwasta.

Mielikuvitusta teilla ainakin riittaa.

Vierailija
5/47 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli mällit sisällä. samassa roskiksessa oli myös vaaleanpunaista loppuunpureskeltua purkaa,ja karkkipapereita.

muotoilin pureskelluista purkista "kupin",johon truuttasin kortsusta mälliä,laitoin sen purkan nätisti kiinni ja siihen käytettyyn karkkipaperiin. tein noita muutaman,ja syötin pihan toiselle tytölle. ja toivoin,että se tulisi raskaaksi. mietin iltaisin,että jokohan sen maha kasvaa.

hieman se tyttö ihmetteli "karkin" makua,mutta söi ne kaikki.

ja tämä tarina on tosi.

Vierailija
6/47 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-16

Vierailija
7/47 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli mällit sisällä. samassa roskiksessa oli myös vaaleanpunaista loppuunpureskeltua purkaa,ja karkkipapereita.

muotoilin pureskelluista purkista "kupin",johon truuttasin kortsusta mälliä,laitoin sen purkan nätisti kiinni ja siihen käytettyyn karkkipaperiin. tein noita muutaman,ja syötin pihan toiselle tytölle. ja toivoin,että se tulisi raskaaksi. mietin iltaisin,että jokohan sen maha kasvaa.

hieman se tyttö ihmetteli "karkin" makua,mutta söi ne kaikki.

ja tämä tarina on tosi.

Vierailija
8/47 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-16

Vierailija
9/47 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat tekee pentuna vastaavanlaisia.

Vierailija
10/47 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat tekee pentuna vastaavanlaisia.

Ei olisi ikinä tullut mieleenikään. Mutta nämäkin on varmaan juuri niitä ihmisissä olevia perustavanlaatuisia eroavaisuuksia...

Vierailija
11/47 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hännästä ilmassa ympäri ja leikki sen olevan karusellissa. Häntä katkesi ja "rotta" lensi seinään. Kuoli parin päivän sisällä muistaakseni. Ekaks mua nauratti, kun se tapahtui. Mutta sitten alkoi säälittämään kärsivä elukka. En muista mitä äiti tai isä asialle tekivät. Taidettiin salata tapahtuma...varmaankin.

Mä olin 10 v silloin, siskoni 7v.

Itse en ole koskaan kiduttanut eläimiä. Sen sijaan olen aina ollut eläinrakas.

Olen myös nähnyt, kun isäni vei rakkaan koiramme mustassa säkissä elävänä naapurin äijälle, joka ampui sen kiväärillä. Koiralla oli parantumaton tauti, jonka vuoksi oli käytetty sitä useamman kerran eläinlääkärilläkin. Ilmeisesti vanhemmat eivät raaskineet enää maksaa sen pois nukuttamisesta eläinlääkärissä :( Itkin ihan kauheesti silloin ja olin vihainen isälle.

Nämä asiat tapahtuivat 80-luvulla ja asuimme maalla.

Vierailija
12/47 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olispa kiva nähdä,mitä pösilöitä nyt aikuisina olette te ketkä noita eläimiä kidutti!

Vierailija
13/47 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee tällaisia sairaita asioita lapsuudessaan. Itse asiassa kukaan täyspäinen ei tee.

Vierailija
14/47 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa ihan terveen paperit on..

-16

Sillä normaali-ihmisillä ei ole sairaan eikä terveenpapereita. Ainoastaan niillä, joilla on ollut sairaus tai on epäilty sairautta on jonkinlaiset "paperit".

Vierailija
15/47 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella, todella kipeitä juttuja osa. Eivätkä todellakaan "useimmat" ihmiset kiduta eläimiä.

Olen aina ollut sitä mieltä, että ihminen joka pystyy tekemään jotain noin empatiakyvytöntä toista luontokappaletta kohtaan, on vain askeleen päässä ihmisen satuttamisesta. Varmasti jos tutkitaan pahoinpitelyyn, seksuaaliseen hyväksikäyttöön/raiskaukseen tai henkirikokseen syyllistyneitä niin lapsuudesta löytyy juuri tällaisia "kokeiluja".

Mutta maailmahan on pullollaan kaikenmaailman sekopäitä, sehän ei ole yllätys.

Vierailija
16/47 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla heitettiin muovipussissa 4 kissanpentua järveen.

lapsuudessa muistan kun valhedeltiin naapurin Miralle kuinka tuo tanko maistuu salmiakille(rautatanko johon sit Miran kieli tarttu kiinni)

Naapurin Henrin kissalle laitettiin silmiin pippurijauhetta, tuli ihan hulluksi.

Niin ja lehmistä vielä yllytettiin naapurin poikaa olemaan lehmän nuoltavana ilman housuja, ja arvatkaa mikä seurasi-seisokki ja kamala nauru.

lopulta sai virtsatieinfektion

Vierailija
17/47 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ylpeä itsestäsi.

viime viikolla heitettiin muovipussissa 4 kissanpentua järveen.

lapsuudessa muistan kun valhedeltiin naapurin Miralle kuinka tuo tanko maistuu salmiakille(rautatanko johon sit Miran kieli tarttu kiinni)

Naapurin Henrin kissalle laitettiin silmiin pippurijauhetta, tuli ihan hulluksi.

Niin ja lehmistä vielä yllytettiin naapurin poikaa olemaan lehmän nuoltavana ilman housuja, ja arvatkaa mikä seurasi-seisokki ja kamala nauru.

lopulta sai virtsatieinfektion

Vierailija
18/47 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv-säilyy n. 15 minuuttia. esim. neulassa.

ja lisäksi nielemällä on todella vaikea saada hiviä, vaikka sen siemennesteen saisi suoraan mieheltä suuhunsa.

Tuo tyttö olisi voinut saada vaikkapa HIV:n,

jos oikein huono tuuri olisi ollut.

En ymmärrä miten moista voi tulla mieleen edes.

Vierailija
19/47 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nauraa ääneen*

Vierailija
20/47 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli mällit sisällä. samassa roskiksessa oli myös vaaleanpunaista loppuunpureskeltua purkaa,ja karkkipapereita. muotoilin pureskelluista purkista "kupin",johon truuttasin kortsusta mälliä,laitoin sen purkan nätisti kiinni ja siihen käytettyyn karkkipaperiin. tein noita muutaman,ja syötin pihan toiselle tytölle. ja toivoin,että se tulisi raskaaksi. mietin iltaisin,että jokohan sen maha kasvaa. hieman se tyttö ihmetteli "karkin" makua,mutta söi ne kaikki. ja tämä tarina on tosi.