Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruskeasuon risteys-Klaukkalan bussi-asema 14min.

Vierailija
22.04.2010 |

Tuli pahan katsottua aika autosta, kun tänään oli tuon matkan kestosta keskustelua.

Eli omalla autolla ei tuuhka-aikaan, nopeusrajoituksia noudattaen kesto matkalle oli tuo.

Henkisesti Kalukkala on paljon kauempana Helsingistä kuin ajallisesti. Kauemmin mä matkustin töihin Pasilaan Lauttasaaresta ( puhumattakaan miehestä, joka on töissä Vuosaaressa), kuin nyt Klakesta. Tai Espoon Laaksolahdesta. Ja siis kokonaisuudessaan työmatkani kestään n. 25 min, asumme 4km Klaukkalan keskustasta ja työpaikka on Pasilassa.

Mutta mulle tää henkinen etäisyys on kyllä vaikeahko asia, vaikka eipä sitä kavereita sen enempää tullut arkenä nähtyä vaikka asui Helsingissä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pahan katsottua aika autosta, kun tänään oli tuon matkan kestosta keskustelua.

Eli omalla autolla ei tuuhka-aikaan, nopeusrajoituksia noudattaen kesto matkalle oli tuo.

Henkisesti Kalukkala on paljon kauempana Helsingistä kuin ajallisesti. Kauemmin mä matkustin töihin Pasilaan Lauttasaaresta ( puhumattakaan miehestä, joka on töissä Vuosaaressa), kuin nyt Klakesta. Tai Espoon Laaksolahdesta. Ja siis kokonaisuudessaan työmatkani kestään n. 25 min, asumme 4km Klaukkalan keskustasta ja työpaikka on Pasilassa.

Mutta mulle tää henkinen etäisyys on kyllä vaikeahko asia, vaikka eipä sitä kavereita sen enempää tullut arkenä nähtyä vaikka asui Helsingissä.

Nauttia tuosta ensimmäisestä sanaparista.

Vierailija
2/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituudesta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse tein matkan autolla. Saa siitä kuitenkin jonkinlaisen kuvan matkasta.

JA olen kyllä kulkenut keskustasta tuon matkan bussillakin,siinäkään ei kovin paljoa kauempaa nokka tuhise, koska suurin osa matkasta taittuu moottoritiellä.