Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olette myyneet KIRJOJA? Huutiksessa ei mene eikä kirpparilla :(

Vierailija
22.04.2010 |

Eli yritin kirpparia ja ainoastaan 3 kirjaa meni. Kaikkien hinnat oli 0.5-2 euroa ja kunto siistin ja uudenveroisen (=kerran tai kaks luettuja, pari tais olla ihan vaan selailtu) kuntoisia. Sekä lasten että aikuisten kirjoja (romaaneja, tietokirjoja + kuvakirjoja).

Kokeilin Huutista ja ainoastaan 3 kirjaa on mennyt kaupaksi. Hinnat taaskin nuo samat + pk:t 0,8 senttiä (käytän helpostikuoria, sen takia tuo hinta) ja isommissa sitten tietty se maksikirje, mutta noita ei ole kuin pari kirjaa.

Kokeilin ensin paketteja eli lasten kirjat erikseen, kuvakirjat toiseen pakettiin jne. Ei mennyt, ei hv:tä ja lähtöhinta pari euroa.

Nyt nuo ovat olleet kuukauden yksittäin myynnissä ja ei mitään.

Divaria ei ole meidän kaupungissa. Se lopetti n. vuosi sitten ja toinen divari, mikä löytyy, ottaa vastaan ainoastaan musiikkitarvikkeita (kirjoja, cd:itä ja levyjä) + konsolipelejä eli tavis kirjat ei kelpaa.

Lisätila olis tarpeeeeeeeen..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudehkot kirjakerhon kirjatkin 3-4 eurolla, ja pokkarit eurolla.

Väitän siis, että sulla on myynnissä huonoja kirjoja, joita kukaan ei vain halua, vaikka myisit millä hinnalla. Revi kannet irti ja heitä paperinkeräykseen.

Vierailija
2/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki kirjat ja hinta taisi jokaisella olla 2 euroa. Itse ostan myös hyväkuntoisia lastenkirjoja kirppikseltä.

Ne mitkä ei viimeksi myynyt, lahjoitin kirppiksen pitäjän omaan pöytään, jonka tuotto meni Unicefille. Myös kierrätyskeskukseen voi kirjoja viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksen ongelma on se että siellä on niin jumalattomasti niitä kohteita, hyvätkin saattaa hukkua sinne. Itse selaan aina kirppareilla just kirjapinot, koska rakastan kirjoja.

Tietysti vaikuttaa sekin onko sulla myynnissä "hitti-kirja" vai joku "veikko monosen ruohonleikkurin korjausopas" tai tuntemattoman kirjailijan teoksia....

Vierailija
4/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meiltä kirjat on aina lähteneet kirppispöydältä nopeesti. Olemme myyneet sekä lasten että aikuisten kirjoja, ei ole tarvinnut myydä kymmenillä senteillä.

Vierailija
5/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten kirjat on suurimmaksi osaksi dekkari linjaa, lasten kirjat uusimpia kirjasarjan kirjoja (eli ei mitään Tiinoja tai vanhempia sarjoja), kuvakirjat on sitten siltä väliltä, löytyy vähän vanhempia kirjoja, mutta myös uudempia kirjoja.

Vierailija
6/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksessa, otin jokaisesta kuvan ja myin niitä yhteensä vuoden. En muista monta sataa niitä oli, mutta oli. Ekalla kahdella viikolla meni reilu 20 ja sen jälkeen jokaisella 2 vkon ajalla meni 1 tai max 2, oli vielä osta heti toiminto päällä.

Sitten kun vuosipäivä oli lähellä, laitoin kaikki loput kirjat yhteen huutoon, tuli muistaakseen 3 kassillista ja sain niistä yhteensä 3 euroa.

Kirjat olivat eteisessä kaapissa ylähyllyllä, joka oli ns tyhjä ennestään. Eniten tietty meni aikaa kun uudelleen laitoin niitä koko ajan myyntiin, kun silloin ei ollut tätä automaattitoimintaa.

Suosittelen pitkää pinnaa, olet jo suurimman työn tehnyt, kun olet ne sinne laittanut. Tunnistautuneena saat sen uudelleen laitonkin , joten aikaa vaan menee.

Mä en edes muista milloin olen viimeksi ostanut kirjan, eli kirjojen aika alkaa olemaan ohi. Tämän takia divarit ovat täynnä kirjoja, kirjahyllyt ovat niin out sisustuksissa, kun kannatetaan tätä tyhjää, avaraa tilaa -katselmusta.

Vierailija
7/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Mä en edes muista milloin olen viimeksi ostanut kirjan, eli kirjojen aika alkaa olemaan ohi. Tämän takia divarit ovat täynnä kirjoja, kirjahyllyt ovat niin out sisustuksissa, kun kannatetaan tätä tyhjää, avaraa tilaa -katselmusta.

Kirjathan on ihania, ikuisia - tosin myös tilaa vieviä pölypesiä, mutta ei kai kukaan voi sanoa, että niiden aika olisi ohi??

Keräilen kirjoja, ostan, myyn, lainaan ja annan kirjoja, luen ja rakastan niitä. Ei mikään sisustustrendi saa mua luopumaan elämäni kestävimmästä rakkaudesta :-)

Vierailija
8/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan aika ei ole ohi. Muutama vuosi kun menee, veikkaan että taas on uutta ja erilaista hommata kirjahylly. Ja vielä hienompaa, jos siellä on kirjojakin.

Sisustuksia tulee ja menee, kirjat on ikuisia.

. Mä en edes muista milloin olen viimeksi ostanut kirjan, eli kirjojen aika alkaa olemaan ohi. Tämän takia divarit ovat täynnä kirjoja, kirjahyllyt ovat niin out sisustuksissa, kun kannatetaan tätä tyhjää, avaraa tilaa -katselmusta.

Kirjathan on ihania, ikuisia - tosin myös tilaa vieviä pölypesiä, mutta ei kai kukaan voi sanoa, että niiden aika olisi ohi??

Keräilen kirjoja, ostan, myyn, lainaan ja annan kirjoja, luen ja rakastan niitä. Ei mikään sisustustrendi saa mua luopumaan elämäni kestävimmästä rakkaudesta :-)

Vierailija
9/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kirja on ikuinen - varsinkin niille jotka niitä oikeasti lukevat ja niiden sisältöä arvostavat. Siinä olet oikeassa, ettei kirjahylly sisustuselementtinä ole mikään ykkösjuttu ja siksi varmasti ne, jotka ovat kirjoja ostaneet vain siksi, että niitä pitää olla luopuvat niistä. Samoin harva varmasti säilyttää pitempään mitään kioskikirjallisuutta tai siihen verrattavissa olevia teoksia.

Meillä ei koskaan ole kirjahylly pönöttänyt olohuoneessa vaan se on kirjastossa/työhuoneessa. Iso hylly täynnä aarteita, joista en luopuisi kovastakaan hinnasta. Kahden akateemisen, kirjafriikin taloudessa kirjoja on tuhansia - ja ne ovat rakkaita aarteita =)

Vierailija
10/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä muuten tulee jatkuvasti lisää, itse esim. tuon matkoilta aina useampia kirjoja - puhumattakaan mitä ostan ihan kotimaasta tai netistä =)