Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lantionpohjakuulat

Vierailija
05.08.2013 |

Saimme tuossa toukokuussa ihanan poikavauvan ja nyt olen ajattellut alotittaa tuon lihasten harjoittelun. Onko kellään kokemusta pelvix kuulista: 

http://www.hotlips.fi/tuote/pelvix-lantiopohjalihasten-kuntokuulat/8433345404615/

Vaikuttaisi ainakin ihan järkeenkäyvältä systeemiltä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen parantaisi omaa seksiään harrastamalla lantiopohjakuulia. Pillu on tiukempi ja nautin enemmän panoista

Vierailija
2/35 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantiopohjakuulat on hyvä keksintö, ennen nukkumaan menoa aina hyvä hetken harrastaa kuulaleikkiä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noissa kuulissa ole mitään järkeä paitsi itsekiihottaminen!

Vierailija
4/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on sanottava, että en tunne tai tiedä niiden kuulien vaikutusta. Käsittääkseni kaikenlainen lihasharjoittelu on mielekästä, niin miksi ei tällainenkin.

Naisethan tähän on parhaita vastaamaan./ vilivallaton

Vierailija
5/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että luonnollinen paneminen on parasta pillutreeniä, mutta tämän saitin viestien perusteella aloin vähän epäillä. Ehkä se pillu vain väljenee pannessa koko ajan lisää. Tätä pitää vielä tuumailla oikein ajan kanssa.

Vierailija
6/35 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sielläkin lihaksia, joiden pitää olla kunnossa ja tiukkana. Salilla ei niitä lihaksia voi treenata.

Vierailija
7/35 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä kuulia eri kokoisina?

Vierailija
8/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik, otin kuulat mukaan töihin. Onneksi on istumatyö ja pallot pysyi sinällä.

Taidan tehdä sen joskus uudestaan.

Vierailija
9/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu vähän kuivuutta ja laiton Zumba-tunnille teräskuulat tussuun. Puolivälisä alko kuuluun perseestä sellasta ääntä niinku olis laakeri mennyt.

Vierailija
10/35 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noista kuulista mutta itse käytin

http://www.nautintojensaari.net/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=37&products_id=389

nuo tuntuivat sopivan kokoisilta ja sopivan painavilta ja mieheni mukaan tuloksetkin tuntuu ;)

Vierailija
11/35 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 15:32"]

Onhan sielläkin lihaksia, joiden pitää olla kunnossa ja tiukkana. Salilla ei niitä lihaksia voi treenata.

[/quote]

Heh, on se kumma ku salilla ei saa tai voi pimppilihaksia treenata "herja" ;)  / vilivallaton

Vierailija
12/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut pehmeitä lantiopohjakuulia?

Vierailija
13/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ihan turha laittaa sinne muita kuin teräskuulia. Viime vuonna ostin sellaiset pehmeät kuulat ja vähän aikaa mutrustelin pillulihaksia kuulat sisällä, niin muruina putos kuulat pillusta viidentoista minuutin jälkeen lattialle. Ei muuta kuin kova siivoominen.

Vierailija
14/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsis,sulla on hyvät pillun lihakset :)  Kovaahan se olla pitää, kun pimppaan työnnetää ;) /vilivallaton

Vierailija
15/35 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka viikko lantiopohjakuulia nukkumaan menon yhteydessä ennen viikonlopun bailauksia, eli torstaina, eikä kaduta.

Vierailija
16/35 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen itselleni omat kuulat apteekista. Sain idean luettuani naitä viestejä. Olen todella iloinen ja tyytyväinen kuuliin, paikat jähän ihanan outoja, taisin illalla jumpata liian kauan.

Vierailija
17/35 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo viisi vuotta reenannut geishapalloilla ja nyt onnistuu "jonglööraus" eli voin pullautta vuoron perään pillusta ulos eri pallon ja taas takaisin sisään. Harjotus tekee mestarittaren.

Vierailija
18/35 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että niitä kuulia saa vain seksikaupoista. Täytyy poiketa apteekissa, kiitos vinkistä

Vierailija
19/35 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja haluaisin nähdä sitä "jonglöörausta". Taitaa olla kivaa "urheilua"?

Vierailija
20/35 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yhdessä harjoitellaan tyttöjen illassa, jossa miehet pysyy poissa.

Se on kivaa :)