Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuosta kodinhoidonhuoneesta.

Vierailija
22.04.2010 |

Meillä on 5 lasta ja koskaan pyykkiä ei ole kertynyt noin, joka koneellinen ripustetaan kuivamaan, viikataan kuivat pinoiksi ja laitetaan kaappeihin/lipastoihin/mihin kuuluvat heti. Toisaalta ei meillä ole niin paljon vatteita että niistä tuollaisia pinoja kertyisi (paitsi yhdellä teinillä). Likaiset viedään pyykkikoriin eivätkä ne loju pitkin lattioita, kausivaatteet pestään, kuivataan ja viedään kellariin laatikoissa heti.

Ja ollaan ihan normaali työssäkäyvä perhe.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden henkilö -palkinto sulle!

Vierailija
2/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden aktiivi-äiti pinssi rintaasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsia jotka tietysti tekevät, pitkin hampain, kotitöitä. Minä en ole mikään palvelija.

Vierailija
4/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsia jotka tietysti tekevät, pitkin hampain, kotitöitä. Minä en ole mikään palvelija.

Vuoden aktiivi-toimelias-perhe pinssi teille kaikille sitten :-)

Vierailija
5/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis veistää marmoripatsas ja sitä sitten kaikki palvois juhlavin menoin!

Vierailija
6/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden aktiivi-toimelias-perhe pinssi teille kaikille sitten :-)

Tuon kaiken tarkoituksena on kyllä vaan tehdä elämä helpommaksi jotta voi lojua sohvalla tekemättä mitään. ap

Vierailija
7/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimitaan. Eli ei mitään outoja likavaatekasoja viikkokausia. Mistä sitä vaatetta siihen edes riittäisi?

Eli kyllä mäkin meidät normaaliski kuvailisin, enkä siitä mitään pinssejä tai marmoripatsaita tarvii, tuskin edes AP.

Vähän kyllä ihmetyttää, et jollain tollaisia pinoja tavaraa kertyy... Lieko ollut masentunut eikä pystynyt kotia hoitamaan????

Vierailija
8/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuosta sun aloituksesta huokui niin ylimielinen olen-parempi-kuin-te-sävy, että totta kai sait negatiivisia vastauksia. Siis kerron siltä varalta, ettet tehnyt sitä tarkoitushakuisesti.

Vierailija
9/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä pesen koneellisen pyykkiä ja kuivaan sen rummussa ja lajittelen kaappeihin. Jokainen itse vie likaisensa pyykkikoriin ja sieltä sitten pesen ne. Vaatekaapit on meillä kaikki sijoitettu kodinhoitohuoneeseen, jossa jokainen käy pukemassa (lapset ovat vielä pieniä joten on sopinut kaikille). Ei ole pyykkikasoja eikä puhtaita kasoja missään.

Vierailija
10/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus huokua ylimielisyyttä vaan kertoa että isommissakin perheissä pystyy tekemään niin että ei huku tavaraan. Tosin minulla on mieltymyt minimalismiin niin vaatteiden määrässä kuin muussakin tavarassa.

Yksi sisään ja yksi ulos, paitsi mun kirjat saa kerääntyä :)

Vierailija
11/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva, mies ja viis muuta lasta ja ei tahdo toimia millään. Mies ei ehdi tai jaksa, isoimmat livahtaa harrastuksiinsa ja pienet kyllä yrittää auttaa, mutta jälki nyt on enemmänkin tyyliin lisää sotkua. En ole onnistunut kouluttamaan miestä enkä isoja lapsia, olen siis ihan pirun epäonnistunut yksilö, kun meillä on puhtaan pyykin korit aina täysiä :(. Likaiset on tosin pyykkikorissa, ei koskaan lattioilla. Ja märät pyykit ripustan heti kuivumaan.

Nyt kun sain vauvan nukahtamaan, menen yrittämään saisko niitä vähän kaappeihin laitettua.

Adios!

Vierailija
12/12 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso 165 neliön omakoti, jossa hirveesti tavaroita.Lasten perheet, kun muuttavat vähän väliä muka säilöön ,kun ei sovi asuntoihin tavaroita.Helposti tulee kerättyä roinaa, kun on tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi