Rivitaloasuminen ei tainnut olla kovin hyvä idea
olen entinen kerrostalon asukki ja halusin palan omaa maapinta-alaa, joten ostettiin rivari.
Mutta mua ärsyttää suunnattomasti noi eläkeläisnaapurit, jotka kökkivät tuossa pihoillaan kaiken aikaa. Tuntuu, ettei tässä ole ollenkaan yksityisyyttä eikä omaa rauhaa vaan ikkunaverhotkin pitää pitää kiinni, ettei koko ajan joku ole tuossa kurkkimassa sisälle.
Kommentit (31)
iloisesti morjenstat ja vilkuttelet kurkkijoille :) Tajuavat että heidät on nähty.
Jonkun harrastus on tutkia roskapusseja kun elämässä ei ole paljoa sisältöä. Jos eivät sinun kotiisi tai pihaasi tule niin eikö ole ihan sama mitä tekevät?
Kyylääjät ahdistaa, haluan elää rauhassa.
että eipä se ole vaan rivarien ongelma, että roskiksia pengotaan.
olen entinen kerrostalon asukki ja halusin palan omaa maapinta-alaa, joten ostettiin rivari.
Mutta mua ärsyttää suunnattomasti noi eläkeläisnaapurit, jotka kökkivät tuossa pihoillaan kaiken aikaa. Tuntuu, ettei tässä ole ollenkaan yksityisyyttä eikä omaa rauhaa vaan ikkunaverhotkin pitää pitää kiinni, ettei koko ajan joku ole tuossa kurkkimassa sisälle.
nimessä muuttais rivariin. Kerrostaloon sitten, kun muutan jonnekin.
omakotitalossa vilkuttelen kadulla kun tuijotetaan. Kivam seurailla kun käänntään heti pää ja ollaan niinkuin ei oltais tuijotettu. :)
Muutin vuosi sitten rivariin. Ensin yritti seinänaapurin mies kamalasti udella kaikenlaista. Oli jopa jostain selvittänyt, missä asuin ennen nykyiseen kotiin muuttoa.
Huvittavinta oli se, kun veljeni toi harrasteauton yhdeksi päiväksi autokatokseeni odottamaan maalausta. Hän toi sen keskellä päivää, kun muita ei ollut kotona ja veti pressun auton päälle.
Seuraavaan aamuun mennessä oli pressua käyty siirtelemässä ja sen alle kurkkimassa. Ja jo oli yksi naapuri kyselemässä, että ai, onko sulla tuon ja tuonkin merkkinen auto. Siihen sanoin vaan, että mites voit pressun läpi nähdä, mikä auto siellä alla on.
Olen ottanut sellaisen hällävälisuhtautumisen naapureihin. Moikkaan, kun pihalla näen, mutta en ala asioitani tilittelemään. Ihan hyvin menee näin. En halua naapureista mitään kyläilyseuraa, lähellä asuvia kavereita on muutenkin kiusaksi asti. Vaikka kiva onkin aina välillä, kun tulevat käymään, mutta kun lähes joka ilta olisi joku tulossa kyläilemään...
Jätä naapurit huomioimatta. Anna niiden elää omaa pikkumaista elämäänsä, kuten elävät, elä sinä omaasi.
Jonkun harrastus on tutkia roskapusseja kun elämässä ei ole paljoa sisältöä. Jos eivät sinun kotiisi tai pihaasi tule niin eikö ole ihan sama mitä tekevät?
Naapurit on jotenkin lähempänä kuin kerrostalossa vaikka siellä parvekkeetkin saattoivat olla ihan kiinni toisissaan, välissä vain ohut levy.
Etsin koko ajan asuntoa mihin muuttaa tällä seudulla mutta toistaiseksi parempaa tai edes melkein yhtä hyvää ei ole mun hintaluokastani löytynyt.
Nämä kyttäävät kaikki menemisemme ja tulemisemme ja polkupyörien asennotkin herättävät pahennusta! Olen tottunut asumaan suht anonyymisti, enkä aiemmin ole edes tiennyt ketä kaikkia mulla on naapureina.
Harmittaa tämä virhearvio. ap
vaikka asummekin kerrostalossa.
Oma, tilava, aidattu piha josta käymme portin kautta ns yleiselle piha-alueelle.