Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä paskassa te elätte? Tämänkin ajan voisit siivota...

Vierailija
22.04.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lälläslää! :P

Vierailija
2/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergiat lisääntyvät ja ihmisten vastustuskyky heikkenee. Jatkuva veden kanssa lotraaminen ja imurointi on myös epäekologista - sähköä ja vettä kuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä henkilökohtaisesti itse elä missään paskassa ja tuskin kukaan täällä :)

Mahtas haju olla sen mukanen ja värikin..huhhuh.. en tunne kyllä ketään joka paskassa elelisi.. eikun kärpäset ;)

Vierailija
4/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi herätä uuteen päivään kun on kämppä siisti. Ei tuo 8kk: nen paljoo osaa sotkea ja mies sekä tytär koulussa ja töissä.. Illalla sitten taas pikkasen joko minä siivoon tai mies, helpompaa niin että toinen seurustelee lasten kanssa =)

Vierailija
5/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoan viimein koko tönön, ja vien täältä kaiken ylimääräisen kaatikselle. Nyt täytyy eka odottaa et kynsilakka kuivuu, niin lähden tekee sen rempan loppuun.

Vierailija
6/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on semmonen "hallittu kaaos". Koitan saada taltutettua tilannetta mutta ei siivoaminen lopu koskaan, joku viisas joskus sanonut että paskan määrä on vakio! :D

Istun nyt kahvin kanssa vielä tän viestin ajan, sitten jatkan puuhastelua! 2 koneellista olis enää vuoresta jäljellä.

Siinä mielessä tää siis on hallittua, ettei kaikki paikat ole hyrskynmyrskyn, vaan sillai että tänne voi joku tulla ja tiskipöydällä on jotain VÄHÄN, pöydällä VÄHÄN.. Kun nämä kaikki vähät saisi kuriin niin olis ihan siistiä! -ja seliseli-

Tässä koneella on jotenkin mukava istua hetki, nollata päätä, ja katsoa mitä pitäisi tehdä ja mitä on jo tehnyt.

Jaaha, taaperolla tuli pisut, tarttee mennä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä