Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako muut lasten pelata

Vierailija
21.04.2010 |

k-18 ja k-16 pelejä ?

Meillä pelaa 9 v. ja 10 v. niitä.

En mä nää niissä mitään niin kauheeta. Lapset ei saa katsoa mitään leffoja noilla ikärajoilla, mun mielestä niistä on haittaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v ja 8v pelaavat tasohyppelypelejä ja urheilupelejä, se riittää.

Vierailija
2/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ja 9-vuotiaat pelaavat vain ja ainoastaan k-3 pelejä (lähinnä ajopelejä), ei meillä muita olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se onkin strategiapeli, ei mikään päät-poikki-kaikilta-ja-veri-roiskuu-peli

Vierailija
4/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata että saa pelata...

Ei meidänkään peleissä veri lennä mutta ammutaan ja varastetaan autoja.

Nuo ikärajat on vaan liioteltuja. tietty voi olla jotain pelejä kaupoissa missä ne pätee. ap

Vierailija
5/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata että saa pelata...

Ei meidänkään peleissä veri lennä mutta ammutaan ja varastetaan autoja.

Nuo ikärajat on vaan liioteltuja. tietty voi olla jotain pelejä kaupoissa missä ne pätee. ap

on sellainen kun on. Ja miksi nappulalle ei kelpaa omanikäisten pelit? Tyhmää

Vierailija
6/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsesi sitä Grand theft auto:a pelaavat! Ei se ihan niin simppeliä ole, miltä äkkiseltään näyttää... "ammutaan vaan ja varastellaan autoa". En minä ainakaan halua syöttää lapsille tuollaista maailmankuvaa edes pelin kautta, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
7/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihme zombi-peliä, josta on leffakin, niin minusta se leffa on löysempi kuin se peli.

Siis tämä joka tuli äskettäin telkkaristakin, missä mennään junalla ensin johonkin maanalle ja sielä on työntekijöistä muuttunut zombeja.

En anna omien lapsien pelata aikuisten pelejä mutta itse voisin teinien kanssa katsoa leffoja, niistä voisi sitten jutella.

Joskus alle 10- vuotiaina katseltiin tappajahaita kavereitten kanssa, eikä se ollut kamalaa.

Monen pelin pelaaminen on kamalampaa.

Vierailija
8/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun ei veri lennä niin kaikki on ok. Mitä nyt vähän ammutaan. Ja sitten ihmetellään, kun lapset ei tajua, että jotkut elokuvien/pelien potkut yms. voivat OIKEASTI sattua tai jopa tappaa.

Toivottavasti on Porvoon Pelaajat asialla.

Vierailija
9/9 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun ei veri lennä niin kaikki on ok. Mitä nyt vähän ammutaan. Ja sitten ihmetellään, kun lapset ei tajua, että jotkut elokuvien/pelien potkut yms. voivat OIKEASTI sattua tai jopa tappaa.

Toivottavasti on Porvoon Pelaajat asialla.

tajuaisi, mihin nuo ikärajat perustuvat ja antaisivat lapsiensa pelata sopimattomia pelejä. Ei VOI. Tänäpäivänä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi