Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt, TYÖAJALLA, on kyllä pakko avautua!

Vierailija
21.04.2010 |

Tää hiivatin tuhkapilvi on nyt sekoittanut tän arjen niin totaalisesti! Pomo on jumissa etelä-afrikassa saakka ja ilmeisesti ensi viikolla vasta voi alkaa HARKITA lennätystä/muuta matkustustapaa kohti kotosuomea.

Tässä firmassa ei ole koskaan arvostettu minua mielestäni mitenkään erityisemmin, mutta mun luonne ei anna periksi jättää töitä tekemättä. Voisin olla välittämättä kaaoksesta, mutta mä en sitten saisi öitäni nukuttua. Niinpä teen 12 tuntista päivää, huolehdin pomon menojen perumisesta, uusien aikojen sopimisesta, asiakkaiden rauhoittelusta, käytännön töistä -ja sitten tietty omista töistäni.

Tällaiselle pienehkölle (liki 50 ihmistä) firmalle tuntuu kohta noutaja tulevan ellei pomo pääse remmiin takaisin.

Onko kellään muulla tiukkaa töissä nyt tän tuhkan takia??? Saas nähdä saako tästä raatamisesta kiitosta koskaan...!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun olet ehtinyt työsi lomassa hoitaa pari munkin työtä ja saat jatkossa lisää tekemistä ettei aikasi käy pitkäksi.

Vierailija
2/5 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasitat vain itseäsi liikaa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei tää kokemus ole pomolle jotenkin silmiä avaava...? Rasitan visiin vaan itseäni. Mutta en osaa olla tekemättäkään noita asioita!

Siis kuka voisi olla vastaamatta puhelimeen kun se yhtenään soi? Eikö se antaisi firmastakin aivan kumman kuvan jos puhelimiin ei vastattaisi ja/tai sovittuja menoja peruttaisi??? En tiedä aatteleeko kukaan muu näin tunnollisesti mutta mä kyllä ajattelen. ja se näkyy nyt työpäivässä sitten.

ap

Vierailija
4/5 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pomosi kiittää sinua isosti. Sen kuvauksesi perusteella ansaitsisit. Ja jos tästä aiheutuu "lisätyötaakkaa" jatkossa, niin opettelet sanomaan ei. Perusteluksi minusta käy että teit "hätätyötä" jotta pomosi asiakkaat eivät olisi äänestäneet jaloillaan... Sinä saatoit juuri pelastaa työpaikkasi.

Vierailija
5/5 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olen vastannut kyselyihin ja kertonut mikä tilanne on. Ainakin omasta mielestäni ansaitsen kiitokset ja vaikka palkankorotuksen :D!

Noh, jos ees joku huomais, että teen hommia niska limassa. Tietty pistän tunnit ylös ja jos niitä ei makseta, pidän vapaana.

ap