Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä Me&I -vaatteista ja kutsuista

Vierailija
21.04.2010 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa laatua saa H&M:ltä paljon halvemmalla!

Vierailija
22/35 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin viime syksynä tytölle turkoosin sydäntrikoopaidan ja velourleggingsit, ja ne on kyllä edelleen kuin uudet. Eli olen nyt puolen vuoden ahkeran käytön jälkeen sitä mieltä, että kannatti maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n lastenvaatteet on yllättävän kestäviä! Olis kiva ostaa laadukkaita ja vaikka kotimaisiakin vaatteita, mutta hinta ratkaisee. Meillä ainakin H&M vaatteet ovat kestäneet ja säilyneet hyvin.

Vierailija
24/35 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni aina kaikki mekot ja tunikat joiden kuoseista tykkään sillä vaatteet on ollu todella hyviä ja olen tykännyt pitää niitä.

Tytölle ostan mekkoja ja hameita, hän itse valitsee mieluiset. Legginsejä on todella monet ja hyvin on kestäneet. Kuminauhojen kääntymistä on ollut ja yhdet ratkesi haaroista samantien mutta muuten ovat kestäneet.

Hinta on melkoinen mutta jos ostan 50 euron mekon jota käytän vuosia niin maksakoon.

Vierailija
25/35 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai sitten on sattunut todella p...a säkä vaatteiden suhteen. Onneksi en ole kovinkaan kauaa näihin ole ollut hurahtanut, jäi aika lyhyesksi tuttavuudeksi osaltani.

Vime kesäinen geisha-paita äidille kulhti välittömästi. Toki sitä tuli pidettyäkin, muta ei pitäisi päälle 30€ t-paitaan sentää reikiä tulla pesuissa! Ja koulus valahti samantein, ihan kotipaita siis...

Pojan 40€ canvashousuista koriste tikkilut katkenneet yhdestä kohtaa + takaa vyotäröltä merkkiappu ratkennut myös.

Vauvan bodyt ihan surkeita, 40ast pesu ällöttää. Valkoinen body ei ole enä valkonen... Pususammakkobodysta olan nepparin kohdalta kangas repesi alle kymmenen käyttökerran jälkeen. Halistuminen toki "kuuluu asiaan". Siis TÄH! Mikä firma markkinoi tuotteitaan iin... kuuluu asiaan.

Froteehousut kivat, mutta kyllä nekin 4-v pojan käytön jäljiltä näyttäisi olevanpolvista ohjentuneet JA langat katkeilleet.

elourit kuulemma todella hyvä laatuisi. Nyt mielenkiinnolla odottelen, mitä tapahtuu t-tex puvulle.

Nyt on niin, että en koske kyseisen firman tuotteisiin enä pitkälä tikullakaan. Suosttelen näille me&i kyllästyneille ppo:iä. Harmi, kun myymälöitä vielä harvakseltaan, mutta laatu aivan toista luokkaa. Ja heillä palautukset ja reklamaatiot otetaan samantien kassalla vastaan.

Vierailija
26/35 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä joitakin kertynyt kaappiin, mutta nyt tuo retro puskee korvista ulos niin ettei niitä tule edes käytettyä. Siis toki Me&I:lla on muutakin kuin retroa..meillä sattuu olemaan retrokuosit. Laatu ja hinta eivät minusta kohtaa...haalistuvat heti ja näyttävät siten rääsyiltä :(.

Vierailija
27/35 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa laatua saa H&M:ltä paljon halvemmalla!

Siis kestävät huomattavasti paljon paremmin kuin Me&I:n vaatteet kulutusta ja pesuja!

Vierailija
28/35 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviot on niin retroa joka ei ole mun mielestä kaunista, miltei psykedeelisiä nämä syysmalliston rinkulat. Uuden malliston vaatteet puskevat joka paikasta nyt, kyllästymiseen asti. Järkyn hintaisiakin ovat, vaikka kai niillä hyvä jälleenmyyntiarvo on...

Vierailija
29/35 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis käynyt kutsuilla, eikä mulla ole kokemuksia vaatteista. Nettisivuilla kävin kerran katsomassa, kun niistä on niin paljon täällä kirjoiteltu - ja mun täytyy sanoa, että en ymmärrä, miksi ne on niin haluttuja (joidenkin mielestä). Ei ne ole edes kivan näköisiä.

Osa näyttää ihan yöpaidoilta :)

Vierailija
30/35 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdalta jo alle viiden käyttökerran jälkeen. Eikä ollut vauvalle edes pieni koko, vaan hieman reilu joten mitään ekstravenytystä ei nappeihin kohdistunut. Velourhousuissa oli reikä jo ne saadessani, palautin housut ja sain ehjät, hyvät tilalle. Mutta jouduin maksamaan kahdet postikulut. Minusta hinta-laatusuhde ei ole Me&I:ssa kohdallaan. Polarn&Pyret on paljon parempi.

Vierailija
31/35 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalistuvat jo muutamassa pesussa, tuon hintaisilta olisin odottanut parempaa. Myyjä kuitenkin kertoi että niiden "kuulukin" haalistua????

Kivan näköisiä kyllä ovat.

Olen nimittäin kirppiksillä ihmetellyt että miten ne ovatkin niin haalistuneita väreiltään. Aika isoa hintaa kirpparillakin pyydetään käytetyistä haalistuneista me&i-vaatteista, joten olen sitten jättänyt ostamatta. Hölmö minä kun en tiennyt että niiden kuuluukin olla haalistuneita... ;)

Vierailija
32/35 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen en kyllä enää osta yhtään H&M:n rytkyä, vaikka kestäisivätkin. Hirveitä myrkkyjä niissä ja eniten niistä kärsivät ne jotka kankaita värjäävät ja ompelevat. Vaikka Meandin laatu ei olekaan samaa luokkaa kuin PoP:in, niin minusta ne ovat kivoja. Ja ostan enimmäkseen sitten kun mallsito vaihtuu, niin saa paljon halvemmalla tai sit pidän itse kutsut, niin saa emännänalen :-) Jos paikkakunnallamme olis PoP, niin ostaisin sieltä, minusta ne ovat olleet tosi laadukkaita ja samaa hintaluokkaa kuin Meandi.

Vierailija
33/35 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? No, jäi sitten ostamatta.

"Se on katsos uusretrotyylille ominainen juttu".. juuh!

Vierailija
34/35 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kiva jälleenmyyjä, se vaikuttaa ;)

pienimmällä on lahjaksi saatu body ja paita. vähän vanhemmalla on pitkähihainen ja lyhythihaine paita ja ne ovat ehdottomat suosikit. kuosit on noissa kivat, en tykkää batmaneista yms alle kouluikäisillä.

vaatteet olen pessyt nurinpäin ja 40 asteessa, näin myyjä ohjeisti.

Täällä päin ei lastenvaatteissa ole hirveästi valikoimaa joten minusta on ainakin mukavaa, että voin katsoa vähän erilaista kuosia lapsille.

Vierailija
35/35 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei rahat riittäisi, en todellakaan maksa yhdestä paidasta 20-30euroa. Toisekseen en tykkää retrosta.

Luulen että monella kotiäidillä on tarve näyttää että kyllä meillä on vara ostaa vaikka kotona olenkin.