Mitä tehdä? Kesällä häät ja raskaana!
Ahdistaa! Ensinnäkin, syvästi uskonnolliset sukulaiseni varmaan katkaisisivat välit jos tietäisivät, että meillä on harrastettu haureutta ennen avioliittoa. Toisakseen, minun unelmien hääpukuni (todella tiukka korsettivyötärö) EI tule mahtumaan päälleni! Olen aika neuvoton...
Kommentit (13)
ja siis on korsetti ihan luineen kaikkineen
saavat tietää esiaviollisesta haureudestanne heti, kun sana raskaudesta leviää. Ettehän millään pysty esittämään, että lapsi siitettiin hääyönä ja syntyykin vain 22-viikkoisena keskosena...
Kolme vaihtoehtoa:
1. Menette suunnitellusti naimisiin ja pukuasi justeerataan.
2. Aikaistatte häitä.
3. Menette naimisiin vasta kesällä 2011.
Sukulaisia ei välttis missään olosuhteissa näy häissä. Haureus (hah) on jo tosiasia.
abortti. Tiedän että se on ikävä ehdotus, mutta valitettavasti helpoin.
Hääpuvulla ja sukulaisilla ei varmaan ole tässä tilanteessa merkitystä, mutta ethän varmaan kovin tosissasi ollutkaan. Tai sitten ap on provo.
että josko sitten tekis sen abortin. Siis ette oikeasti usko, miten hirveän ahdasmielisä sukulaisia mulla on...=(
vai elätkö omaa elämääsi onnellisena naisena? Jos pitää valita suvun pahastumisen ja abortin välillä, niin nostaisin kytkintä ja pitäisin lapsen.
Aiotko elää elämääsi sukulaistesi ahdistelemana, vai elätkö omaa elämääsi onnellisena naisena? Jos pitää valita suvun pahastumisen ja abortin välillä, niin nostaisin kytkintä ja pitäisin lapsen.
Se kai tuossa se suurin ongelma tuntui olevan...
Pidätte häät suunnitellusti ja hankit itsellesi sopivan mekon. Opiskele itsesi vaikka tohtoriksi, niin saat itsellesi pukujuhlat.
että jos sukulaiset tuollaisen takia pistää välit poikki, niin saavat sitten mennäkin
Se kai tuossa se suurin ongelma tuntui olevan...
Pidätte häät suunnitellusti ja hankit itsellesi sopivan mekon. Opiskele itsesi vaikka tohtoriksi, niin saat itsellesi pukujuhlat.
OStin pukuni viime syksynä jo ulkomailta. Etsin sitä kissojen ja koirien kanssa. Ja tiedoksi vaan, häät eivät ole minulle mikään "pukujuhla".
Tietty onhan noin pinnallisia ihmisiä oikeasti olemassa...
Suosittelen lämpimästi sitä aborttia ja piuhojen poikkasua samalla keikalla koska lapsen kanssa elämä ei mene koskaan niinkuin olet suunnitellut!
Ethän sinä elämääsi heidän takiaan elä, vai elätkö? Vai ihan oman itsesi ja oman onnellisuutesi vuoksi?
Ja jos tosiaan olet niin järkyttävän pinnallinen, että teet abortin vain siksi, että "unelmiesi hääpuku" mahtuu päällesi, niin sitten et todellakaan ole vielä valmis saamaan lasta! Eli siinä tapauksessa suosittelen sitä aborttia.
Se, että "sukulaiset ei hyväksy" ei ole mikään syy!! Kyllä se syy on sitten ihan jossain muualla ja usko pois, voi kuvitella, kuinka ahdasmielisiä ihmiset voivat olla! Ei tarvitse edes kuvitella vaan ihan oikeasti tiedän.
Onko hääpuvussa siis korsetti vai korseletti?