Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rannalle stringeissä?

Vierailija
06.06.2015 |

Tulisi jo helteet, että pääsisi rannalle string-bikineissä. Mieheni nauttii suunnattomasti paljaista pakaroistani yleisellä rannalla. Onko kanssasisaria, jotka uskaltavat laittaa niukat stringi malliset biksut jalkaan?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskaltamisesta kyse. Olisin mielelläni, mutta mieheni ei anna mennä mun edes rannalle yksin bikinit päällä. Mustasukkaisuus tulee korvista ulos ja ajatus siitä että vieraat miehet näkevät isot rintani, pyöreen perseeni sekä timmin kropan. Perusteena että "bikinit on sama asia kuin alusvaatteet" En kestä. 

Kukkahattu 17

Vierailija
2/66 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni puolestaan haluaa, että pukeudun ainoastaan string bikineihin sekä muulloinkin pukeudun seksikkäästi esimerkiksi minihameseen jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:18"]Ei ole uskaltamisesta kyse. Olisin mielelläni, mutta mieheni ei anna mennä mun edes rannalle yksin bikinit päällä. Mustasukkaisuus tulee korvista ulos ja ajatus siitä että vieraat miehet näkevät isot rintani, pyöreen perseeni sekä timmin kropan. Perusteena että "bikinit on sama asia kuin alusvaatteet" En kestä. 

Kukkahattu 17
[/quote]

Jätä hyvän sään aikana tuollainen, kohta tulee jo turpaan :(

Vierailija
4/66 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:18"]

Ei ole uskaltamisesta kyse. Olisin mielelläni, mutta mieheni ei anna mennä mun edes rannalle yksin bikinit päällä. Mustasukkaisuus tulee korvista ulos ja ajatus siitä että vieraat miehet näkevät isot rintani, pyöreen perseeni sekä timmin kropan. Perusteena että "bikinit on sama asia kuin alusvaatteet" En kestä. 

Kukkahattu 17

[/quote]

Ei voi olla totta, jos on, elät osittain vankilassa. Minun puolesta vaimo saisi olla vaikka p paljaana, uimavalvojat voisivat puuttua kyllä asiaan.

Vierailija
5/66 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/66 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti stringit jalkaan, jos haluat! Rannalla saa nauttia kaikenlaiset ihmiset ja pukeutua miten tahtovat. Kaupungilla eri asia - en itse "hyväksy" näitä shortseja, joista näkyy puoli pakaraa, mutta rannalla auringosta nauttiminen on eri juttu :) 

Itsellänikään ei ole mikään brasilialaisen bikinimallin kroppa, mutta aijon silti käyttää tangabikineitä rannalla ihan vain rohkaistakseni muitakin ja murtaakeni ennakkoluuloja :)

Vierailija
7/66 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja, mutta tykkään pitää myös pakarat paljastavia shortseja..ne on aika herkut, kun kumartuu

Vierailija
8/66 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että valtaosa palstalaisista arkoja kotihiiriä ja eivätkä hirviä käyttää string bikineitä?

Vierailija
9/66 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rannalla Eevan asussa. Oma mökkiranta ja lähin naapuri puolen kilsan päässä, joten ei mitään stringrja tarvitse käyttää.

Vierailija
10/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:46"]

Olen rannalla Eevan asussa. Oma mökkiranta ja lähin naapuri puolen kilsan päässä, joten ei mitään stringrja tarvitse käyttää.

[/quote]

Sama homma meillä, oma pala saaresta, siellä ei muita ole. Aina ollaan alasti kun mahdollista. Ja mikä se mukavampaa kuin naida ulkona auringon paisteessa, tosi kiihottavaa.

t. m-50

Vierailija
11/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:46"]

[/quote]

Sama homma meillä, oma pala saaresta, siellä ei muita ole. Aina ollaan alasti kun mahdollista. Ja mikä se mukavampaa kuin naida ulkona auringon paisteessa, tosi kiihottavaa.

t. m-50

Mutta parasta on naida mökillä auringonpaisteessa tietäen et naapurin kiimainen ukko katselee pusikosta. N43

Vierailija
12/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:46"] Olen rannalla Eevan asussa. Oma mökkiranta ja lähin naapuri puolen kilsan päässä, joten ei mitään stringrja tarvitse käyttää. [/quote] Sama homma meillä, oma pala saaresta, siellä ei muita ole. Aina ollaan alasti kun mahdollista. Ja mikä se mukavampaa kuin naida ulkona auringon paisteessa, tosi kiihottavaa. t. m-50   Mutta parasta on naida mökillä auringonpaisteessa tietäen et naapurin kiimainen ukko katselee pusikosta. N43

[/quote]

Heh heh, tämä on hyvä. Esitteletkö vielä paikkojasi naapurin äijälle? Siellä se varmaan runkkaa kulli kovana.

t. m-50

Vierailija
13/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juu... jos sitä kiinnostaa

Vierailija
14/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulisi vaan se kesä nyt. Eihän tuolla ulkona tarkene perse paljaana olla.

t. m-50

Vierailija
15/66 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan kymmeniä stringbikineitä ja aina rannalle pistän päälle tai kylpylään. Tuovat mukavan naisellisen ja seksikkään olon sekä aiemmat miehenikin ovat olleet tyytyväisiä.

Vierailija
16/66 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän monet arastelevat ja laittavat pakaroita peittäviä malleja vaikka omistavat hyvän kropan? Stringimallit aina paremmat naisella oli sitten pullukampi tai laiheliini!

Vierailija
17/66 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuuden nimissä sitten miehillekin pakarat näkyviin. Miksi nainen on se, jolta odotetaan paljastelua tai nainen on se, joka haluaa paljastaa paikkojaan. Uimarannoilla ihan ok, mutta kylpylöissä mautonta olla ohut naru perseessä tietäen suolistolimojen pyörivän poreallasvesissä.

Vierailija
18/66 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:55"]

Omistan kymmeniä stringbikineitä ja aina rannalle pistän päälle tai kylpylään. Tuovat mukavan naisellisen ja seksikkään olon sekä aiemmat miehenikin ovat olleet tyytyväisiä.

[/quote]

Minä omistan satoja, jopa tuhansia

Vierailija
19/66 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset vaan tuntuvat pitävän miehen stringbikineitä ällönä? Mutta useimmat miehet taas ihailevat strinbikineitä naisella!

Vierailija
20/66 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on epäterveelliset, en käytä. Haluan pitää pillun puhtaana, terveenä ja raikkaana. Stringit eivät edesauta tätä.

N32v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi