Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten ihmisten lapsilla on paljon harrastuksia?

Vierailija
18.04.2010 |

Ammatti? Status? Varallisuus? Arvot? Hyvinvointi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Perhe on hyvin varakas ja äiti aikoo olla kotiäitinä lopun ikänsä.

2. Ihan tavallisia duunareita, koko ajan menossa. Ei voi hetkeksikään rauhoittua. Myös vanhemmilla on paljon harrastuksia ja usein onkin niin että äiti on menossa jumppaan, isä tulossa sählystä, A-lapsi menossa ratsastamaan, B-lapsi tulossa kohta jumpasta ja C-lapsi pitäisi viedä pianotunneille. Ihan iloisilta vaikuttavat, itse en jaksaisi...

Vierailija
2/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunto ja jotka kokevat etteivät ole riittävän hyvin menestyneet elämässä, yrittävät lastensa kautta toteuttaa haaveensa, joka heiltä itseltään on jäänyt saavuttamatta. Eli lapset on sijaiskärsijöitä; he joutuvat elämään vanhempiensa elämättömän elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä lapsista on kyse?

Ei kai sellaista alarotua ole, joiden lapsilla on paljon harrastuksia! Jokainen ihminen ja perhe on yksilö.

Vierailija
4/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kuuluvat. Harvemmin akateemisia...

Vierailija
5/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunto ja jotka kokevat etteivät ole riittävän hyvin menestyneet elämässä, yrittävät lastensa kautta toteuttaa haaveensa, joka heiltä itseltään on jäänyt saavuttamatta. Eli lapset on sijaiskärsijöitä; he joutuvat elämään vanhempiensa elämättömän elämän.

jotka ovat niista kiinnostuneita. Vanhemmilla myos monia kiinnostukssen kohteita.

Vierailija
6/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi mennä ruoka väärään kurkkuun juuri tällä viikolla töissä lounaalla, kun tuli työkaverien kanssa puhe lasten harrastusten määrästä. Yksi nainen, jolla jo hieman isommat lapset, raahasi reilut 10 vuotta sitten lapsiaan joka ilta harrastuksiin. Minä nuorena lapsettomana naisen sitä ihmettelin, että miten lapset jaksavat. Nainen vastasi iloisesti hymyillen, että lapset tarvitsevat PALJON harrastuksia, etteivät joudu huonoille teille. No nyt ne kaikki kolme lasta ovat niillä huonoilla teillä ja tämä sama naisihminen kertoi meille tuoreille vanhemmille, että hän ei ole koskaan kannattanut paljoja harrastuksia. Lasten pitää saada olla rauhassa. Ihmismuisti on lyhyt...

Vierailija
7/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä millaisten vanhempien lapsilla ei ole harrastuksia? Tiedän meinaan muutaman vanhemman, jotka ovat sanoneet jo parin vuoden ajan odottavansa milloin lapsi itse tahtoo harrastaa jotakin. Vielä eivät ole halunneet. Omilla lapsillamme taas on "pysyvät" harrastukset. Itse ollaan meneviä muutenkin. Itse olen harrastanut paljon myös lapsena.

Vierailija
8/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joka ma-to jotain joko liikunnallista tai käsityötä. Onko se paljon?

Ei tosiaan olla mitään suorittajavanhempia kaikki kyllä tykätään harrastuksista.

Vierailija
9/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastuksiin vievät vanhemmat ovat laiskoja. Ei mitään sohvaperunoita. Suorittajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi