Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallonpohjan ja kasvojen lihakset ihan jumissa.

Vierailija
18.04.2010 |

Jäkitän leualla joitain lihaksia, ja niitä on aivan tosi vaikea rentouttaa. Mulla on aika tää, että kehossa on joku kohta, jota jännitän,ja se aiheuttaa sitten tietenkin kaikenlaisia särkyjä. Aikaisemmin on ollut mm. olkavarren lihakset, yksi toinen kohta kasvoissa, pohkeet... Yleensä opin jonkin ajan kuluttua rentouttamaan jäkittävän kohdan, mutta sen jälkeen tulee aina uusi tilalle. Arvatkaa vaan onko pää, kasvot ja niska kipeänä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulle yleensä tavallisesta hieronnasta ole kauheasti hyötyä. Yhdistelmä OTM ja akupunktio toimii. Lihasrelaksantitkaan ei auta. Pitää vaan kärsiä ja odottaa, että opin rentouttamaan nuo lihakset.

Vierailija
2/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla käytössä öisin purentakisko? Mulla ainakin ainoastaan se auttaa, ettei nuo lihakset jumitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

purentakisko joskus, mutta kun kokeilin sitä pakatessani muuttolaatikkoja, se ei enää sopinut. Mulla oli joskus tapana pura takahampaita yhteen, sen takia hommasin kiskon. Pääsin vaivasta kiskon avulla eroon.

Mietin juuri eilen, olisko purentakiskosta apua, mutta en ole ihan 100% varma. Tälläkin hetkellä jäkitän noita lihaksia, mutta mulla ei ole takahampaat yhdessä. Voi tietenkin olla, että yöllä tilanne on toinen, ja purenkin kovempaa.

Mä luulen, että rentoutumisharjoitus ja jooga vois auttaa, pitää tänään tehdä. Särkylääkkeitä en viitsi syödä jatkuvasti, eikä noista lihasrelaksanteista tosiaan ole mulle juuri apua. Kuumavesipullollakin olen hautonut kallonpohjaa ja poskia.

Ap

Vierailija
4/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tietenkin OMT eikä OTM...

Ap

Vierailija
5/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkärissä korjauttamassa niitä kiskoja jos ne ei ole sopivat. Uutta kiskoa ei välttämättä tarvitse hommata, jos vanhassa on hiontavaraa. Mä puren öisin tosi kovaa hampaita yhteen ja jos ei kiskoa ole, leuka, posket, takaraivo ja kaula on tosi jumissa aina koko seuraavan päivän.

t.#4

Vierailija
6/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sentään repesi ja se vasta sattu stanasti ja kauan.

Vierailija
7/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu enemmän, mutta ei se valitettavasti poista tätä mun kipua, joka on kuitenkin jatkuvaa.

En tiedä, onko mulla enää sitä purentakiskoa...pitää käydä etsimässä. Olin häkeltynyt, kun se ei tosiaan mennyt paikoilleen ollenkaan, joten oon saattanut heittää sen pois. just näin käy kun muuttaa: yrittää päästä kaikesta ylimääräisestä eroon, ja sitten tulee heitetyksi pois kaikkea hyödyllistä...

Ap

Vierailija
8/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muistelee sitä ÄÄNTÄ kun repesi. Yäk!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi