Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapset ovat niin hankalia ja lapsellisia?

Vierailija
17.04.2010 |

Miksi niiden pitää jatkuvasti vääntää joka asiasta? Eikö ne voisi käyttäytyä asiallisesti ja olla ihmisiksi? Nimim. vähän väsynyt äiti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään tajua miten yksinkertaisestakin asiasta saa niin hankalan.

Vierailija
2/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty ;D. Rakkaat tihulaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-joskus myos hankalia. totu siihen.

Vierailija
4/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä minä en ymmärrä, miksi minun täytyy aina satunnaisesti käyttäytyä itse kuin lapsi niissä tilanteissa, kun ainoa oikea tapa olisi olla järkevä ja vakaa aikuinen.

Se että provosoidun kahdeksanvuotiaani raivosta ja ilkeilystä, ei varsinaisesti hoidu lainkaan paremmin sillä, että käyttäydyn itse tosi superkypsästi....

Joo, meilläkin aika hankala päivä...

Vierailija
5/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä minä en ymmärrä, miksi minun täytyy aina satunnaisesti käyttäytyä itse kuin lapsi niissä tilanteissa, kun ainoa oikea tapa olisi olla järkevä ja vakaa aikuinen.

Se että provosoidun kahdeksanvuotiaani raivosta ja ilkeilystä, ei varsinaisesti hoidu lainkaan paremmin sillä, että käyttäydyn itse tosi superkypsästi....

Joo, meilläkin aika hankala päivä...

Siks kun se sun 8v on sun lapsi ja sulle tärkeä, eli välität hänen tempuistaan niin paljon, että provosoidut ja suutut. Pahintahan hänelle olisi, jos sinä olisit aina vain viileä, vaikka hän mitä tekisi. Silloin et välittäisi hänestä, kun mikään hänen tekemänsä ei sinua koskettaisi oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi