Lue keskustelun säännöt.
Onko paikalla muitakin "tulivuorileskiä"?
17.04.2010 |
Mies jäi työmatkalla jumiin Keski-Eurooppaan. Tulossa kotiin ehkä viikon päästä.
Kommentit (4)
1/4
|
17.04.2010 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
nopeamminkin.. Anopin mies on jumissa Kiinassa. Olisivat lähteneet tulemaan junalla, mutta kaikki junat ovat täynnä. :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tekee siellä loppuviikosta muutaman työpäivän. Sitten ilm laivalla Suomeen jos lennot eivät vieläkään onnistu
Eipä ole.
Pomo oli perjantaina Brysselissä jumissa, saas nähdä ehtiikö maanantaiksi töihin.