Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä voi tietää että on kiinnostusta hänen puoleltakin / nainen vs nainen? kellään

Vierailija
17.04.2010 |

kokemusta. Kolleegan kans ystävystynyt ja tavataan vapaa-aikana, juodaan viiniä ja jutellaan KAIKESTA (paitsi tästä). Jotenkin siinä on JOTAIN ilmassa, katseessa. Kosketusta käsivarteen, käteen ja tunne siitä että ehkä... tai sit ei. Tekee mieli joskus suudella hänet mutten uskalla riskeerata ystävyyttä. Mistä voi tietää mitä tämä on...??? oletko joskus ollut naisen kans? Molemmilla on lapsia, hän on yh ja mä suhteessa. Kuitenkin painotetaan aina välillä keskusteluissa että onpa hyvännäköinen MIES, tai miehiin liittyviä juttuja - mutta jotenkin tulee tunne että yritetään sillä selittää että "ei täs mitään" vaikka molemmat miettii samaa, - et ois kivaa/ihanaa jos.....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et joku biseksuaalinen esim vastaa... ap

Vierailija
2/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ihmeessä edes mietit tuollaisia? Vaikka nainen olisikin ihastunut suhun, niin tuskin hän haluaisi alkaa vehtaamaan varatun kanssa...

-lesbo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai koetko, että naisen kanssa se ei olisi pettämistä, vaan jännä kokeilu?

Vierailija
4/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itsellä oli aikanaa sellanen työkaveri, kenest mietin et onko bi. Ei ole selvinnyt vieläkään eikä enää olla paljon tekemisissä. Silloin oli kans sellanen "jännä olo". Mut eiks teil oo asiat kivasti nyt. Olette kavereita ja nautitte toistenne seurasta/ystävyydestä. Itse kun olen sitä mieltä että pettäminen ei kannata.

Vierailija
5/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-seksuaalitkin on useimmiten YKSIAVIOISIA. Eli jätä ensin parisuhteesi ja kalastele vasta sitten.

Vierailija
6/8 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/8 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai nyt joku on testannut?

Vierailija
8/8 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihastuneen mieli voi myös johtaa joskus harhaankin, näkee muka jotakin mitä tahtoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi