seksi ja raskaus
Olenko jotenkin epänormaali, mutta nyt kolmas raskaus menossa ja mulla ei ole missään raskaudessa tehnyt mieli seksiä.
Muuten kyllä peitot heiluu, mutta jotenkin en voi edes sietää ajatusta nyt raskaana.
Kommentit (6)
olisin voinut harrastaa seksia suht normaaliin tapaan raskauden aikana, mutta mies ei halua. Toisaalta ihan ymmarrettavaa mutta toisaalta tulee semmonen olo niinku olisin mieheni mielesta vastenmielinen. Siis eihan se itsetuntoa kohenna kun oma mies ei halua.
selvästi kasvamaan, miehen halut loppuivat.
normaaliahan tuo on. Ei kaikilla seksihalut nouse raskauden aikana. Itselläni ne ovat ainakin laskeneet (nyt 32+3) ihan jo pelkän väsymyksenkin vuoksi. Joten turhia sitä murehtimaan =)
mä rv 36 menossa ja meillä viimeks ollu ihan yhdyntää ehkä 2kk sitten..miehen oon hoidellu käsin jos koittaa tehdä aloitetta..mua ei vaan jotenkin kiinnosta kun vauva on tosi kova liikkumaan niin musta ei jotenkin oo soveliasta :/
Eikä mieskään kyllä hirveesti oo aloitetta tehny, että sitäkään ei varmaan enää kauheesti kiihota kun on iso maha ja vauva on tosi vilkas..
ekat 3kk oli kokoaika krapula olo, ja mun ei ainakaan koskaan ole tehnyt mieli krapulaseksiäkään. kyllä mieli tekee ja mieskin innoissaan kun tissit vaan kasvaa. itseäni häiritsee kaikki, isomaha, ylipäätään että vauva on touhussa mukana jne. mutta eilenkin oli ihan kivaa ja hyvää, nyt saa mieskin aina takaa päin kun on mulle helpompi =)
vaikka raskaana olenkin (taas...) mutta miehellä ei raskausaikana juuri tee...