Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAin työpaikan ja mainitsin jo hakiessa

Vierailija
16.04.2010 |

haastattelussa että tarvitsen erään päivän syksyllä vapaaksi, onko se palkaton vai miten se menee?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtosi ovat:

- palkaton vapaapv

- ylityövapaapv

- kertyneistä vuosilomista, yksi pv ennakkoon

Se miten sen pidät, on työnantajastasi kiinni.

Vierailija
2/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaavat neuvotella itselleen jopa ihan täydet palkalliset lomat työsopimukseen jo työn aloittaessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaavat neuvotella itselleen jopa ihan täydet palkalliset lomat työsopimukseen jo työn aloittaessaan.

kuinka nämä jotkut (= ei ketään, jonka tuntisin) asian hoitavat. Ja ylipäänsä miten voi olla mahdollista?? Millaisessa työssä, tuskin kaupankassana?

Vierailija
4/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole ihan tavallista, että uuteen työhön mentäessä neuvotellaan palkallista tai edes palkatonta lomaa, jos lomakausi on edessä eikä kertymiä ole?

Kaupan kassoista en kyllä tiedä, mutta meillä toimistoduuneissa ainakin näin. Samoin miehellä media-alalla.

Mutta kaipa sitä voi yrittää neuvotella millä alalla vain.

Vierailija
5/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat palkankorotukset, jotka yleensä tällä systeemillä saa monin verroin paremmiksi kuin liiton korotukset.

Vierailija
6/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tuntea yhtään, vai mitä ? Kaikki on neuvoteltavissa ja ihan omasta itsestä riippuu mikä on lopputulos... Itse olen neuvotellut itselleni asiantuntijana hyvän palkan, luontaisedut ja palkalliset lomat ja myöskään koeaika ei kuulunut sopimukseen. Kaikki luonnollisesti kirjattiin työsopimukseen.

Vierailija
7/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mille alalle pääsit?

Vierailija
8/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelijatehtävissä olen ja esimiestasolla nämä palkallinen loma olisi irronnut melkein automaattisesti, nyt jouduin vähän neuvottelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan