Kuka muistaa sarjan "Paluu Eedeniin"
ostin hullareilta sen dvd:n. Ihana nostalgia ilta tiedossa kun saa lapset nukkumaan! =)
Kommentit (24)
hold the drean 5,95 cd.com et kannattaa kattsoa myös
Arabimies josta puhuit ilmestyy sarjan toisen tuotantokauden jaksoissa, eli mielikuvat ovat totta :--) Jilly-sisko taas vapauduttuaan 7 vuoden jälkeen vankilasta, alkaa epätoivoisesti tuhoamaan Stephanieta, mutta se taas ei ole helppo pala. Ja joku muisti viestissään komeaa pahista, kyseessä voisi olla Greg, Stephanien ex-mies, joka yritti murhata tätä, tai toisella tuotantokaudella ilmestynyt Gregin veli Jake, joka yrittää saada Stephanien firman, HarperMiningin, itselleen, mutta rakastuukin tähän. Toivottavasti näistä vastauksista on jotain hyötyä :--)
Sarjaan tehtiin jatkoa. Stephanie meni naimisiin ulkonäkönsä korjanneen kirurgin kanssa, sai kaksi lasta, oli saanut myös lapsen tän arabin kanssa, mutta oli luullut kuolleen synnytyksessä jne jne. Jatko-osat alkoivat siitä, kun Jill vapautui vankilasta (ja alkoi taas juonittelemaan). Mukaan tuli myös Jillin veljentytär joka päätyi yhteen Stephanien aviomiehen kanssa. Ja vaikka mitä..
Onko tämä tuotantokausi ilmestynyt, vai muistatko tämän sarjan käänteet 80-luvulta :--)
MTV3Sarja-kanavalla alkaen 20.5.11 klo 20:00 ja uusitaan su klo 17:00.
MTV3Sarja-kanavalla alkaen 20.5.11 klo 20:00 ja uusitaan su klo 17:00.
aikamatka omaan lapsuuteen!
Toivoisin todellakin uusintana tätä sarjaa,
aina tulee uusintoja samoista sarjoista-elokuvista
Mutta tämä uusintana
olin kyllä aika nuori, kun äidin kanssa sitä katsoin...
niin nuori olin kun sarjaa naapurintytön kanssa salaa katsoin, mutta eiköhän se palaile mieliin kun alkaa kattomaan! -ap
Lentokone lensi ja lensi, ja sitten...
ja sit korjausleikkausten jälkeen täysin tunnistamattoman näköisenä se nainen palasi kostamaan... Ahdistava sen oli varmasti tarkoituskin olla, mut silloin 1980-luvulla lapset sai katsoa kaikenlaista. Minäkin katsoin, minkä uskalsin...
katsoin jo DVD:n. Lapsena olin ihan hullaantunut sarjaan. Hassuinta oli, että muistin joitakin asioista sarjasta, mutta olin sekoittanut tarinaan mukaan myös omaa mielikuvitustani. Muistin mm., että mukana olisi ollut jokin upporikas arabimies. Odotin koko ajan miehen ilmestymistä kuvaan, mutta eipä tullut ei. Muistin myös, että Stephanien sisko olisi ollut sarjan pahis. Jännä oli huomata, miten muisti toimii.
ihana nostalgiamatka oli menneisyyteen, omaan nuoruuteen, jolloin katsoin ton telkusta.
Varaudu ihanaan 80-luvun muotiin! =)
siinä jotenkin mukana öljykentät tms.?
Muistan sarjan nimen mutta en saa päähäni yhtään henkilöitä.
Se on kyllä totta että aikaisemmin lapset katsoivat mitä sattui, mäkin katsoin ala-asteikäisenä V-sarjaa, sitä kamalaa kauhusarjaa!
katsoin jo DVD:n. Lapsena olin ihan hullaantunut sarjaan. Hassuinta oli, että muistin joitakin asioista sarjasta, mutta olin sekoittanut tarinaan mukaan myös omaa mielikuvitustani. Muistin mm., että mukana olisi ollut jokin upporikas arabimies. Odotin koko ajan miehen ilmestymistä kuvaan, mutta eipä tullut ei. Muistin myös, että Stephanien sisko olisi ollut sarjan pahis. Jännä oli huomata, miten muisti toimii.
Ja jatkossa nimenomaan Stephanien sisko on se pahis. Kyllä sinä ihan oikein muistat, mutta tavallaan väärää sarjaa vaan. Jatko-osassa myös se blondi sihteerikkö on suhteessa Stephanien pojan kanssa.
Sarjaan tehtiin jatkoa. Stephanie meni naimisiin ulkonäkönsä korjanneen kirurgin kanssa, sai kaksi lasta, oli saanut myös lapsen tän arabin kanssa, mutta oli luullut kuolleen synnytyksessä jne jne. Jatko-osat alkoivat siitä, kun Jill vapautui vankilasta (ja alkoi taas juonittelemaan). Mukaan tuli myös Jillin veljentytär joka päätyi yhteen Stephanien aviomiehen kanssa. Ja vaikka mitä..
Oli aikanaan ihan paras, tietenkin aika on saattanu kullata muistot.
kohta ilmestyy vol 1 eli tarina jatkuu