Millä tavoin olet hyvä sängyssä?
Tarvitsen uutta perspektiiviä seksielämääni. Mistä asioista sinua on kehuttu tai tiedät muuten olleesi erityisen hyvä seksi suhteen?
Kommentit (50)
Pystyn nukkumaan ainakin 12 tuntia putkeen. Pitkät päikkärit on myös mun bravuuri.
Kerran on kehuttu suihinotosta. Se oli yllättävää, koska olen luullut olevani siinä aika aloittelija ja epävarma.
Tykkään antaa - mikään ei kiihota enempää, kuin se kuinka näen miehen olevan kosketuksestani aivan kovana. Olen hyvä ottamaan suihin ja ratsastamaan.. vanhoja heppatyttöjä. ;)
Vältän ikävistä aiheista puhumista ja useimmiten pysyn hereillä.
Olen kultakurkku. Eli siis osaan ottaa hyvin suihin. Lisäksi olen aktiivinen ja kokeilunhaluinen. Itsevarmuus on seksikästä ja saa miehet aivan hulluksi. Peitän omat virheeni ulkonäössä niin etten peittele mitään. Annan mennä täysillä enkä pelkää että näytän rumalta, kunhan seksi on molemmille nautinnollista.
Ei kannata lukea mitään "tee näin" vaan kysyä ihan petikumppanilta mistä tämä tykkää. Ja pyytää häntä opettamaan jotain. :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:58"]
Tykkään antaa - mikään ei kiihota enempää, kuin se kuinka näen miehen olevan kosketuksestani aivan kovana. Olen hyvä ottamaan suihin ja ratsastamaan.. vanhoja heppatyttöjä. ;)
[/quote]
arvasin, että heppatytöt miettii sitä kokoajan. tietenkin vasta yli 16v, mutta kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:58"]
[/quote]
Näistä samoista kehuttu+ siitä, että olen kiihottunut, eli pitää oikesti olla kiihottunut ja näyttää se eli estottomasti, vaan toteuttamaan kaikki mitä mieleen tulee. Siitäkin voi jotain päätellä, että mies ei halua muita, kun mut ja joka reikää on kummallikin vähintäänkin joskus nuoltu ja imetty sieraimia lukuun ottamatta.
Osaan käyttää lantionpohjalihaksiani ja treenaan niitä päivittäin. Tämä perusasia unohtuu monilta naisilta.
Otan kumppanin toiveet huomioon (ja ylipäätänsä tiedän ne!), lähden mielelläni kokeilemaan kaikkea uutta, olen innokas, alotteellinen, käytän ihania alusasuja ja näytän kun nautin. En ujostele (oma kroppa on upea seksin aikana, nytkytyksessä tulleet ilmapaukut ei menoa haittaa, osaan puhua tuhmia).
Yleisesti olen ymmärtänyt miesten pitävän, kun nainen menee päälle, ottaa ohjat käsiin ja on valmis ainakin kokeilemaan vaikka suuta, peppua, veikeitä asentoja ja leluja.
Siitä kun pyydetään lopettamaan vähäksi aikaa ettei lähde taju. Sama kielellä ja sanotaan perinteisellä panemisella.
Vaihtaisin puhtaat petivaatteet ja laittaisin tyynyn naisen pään alle ja antaisin iltapusun.
-Mies 29v + 1v-
Kaikki käy. Otan suuhun, pilluun ja pyllyyn ja vielä tarvittaessa suuhun. Toki spermat voi roiskasta naamallekin, ihan sama.
Siitä, että olen läsnä ja tykkään seksistä. En ujostele enkä häpeile. Suikkareista saan kehuja, sekä eksiltä että nykyiseltä pitkältä suhteelta. Olen aloitteellinen ja estoton, kaikki paitsi pissakakkajutut on jees ;)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:55"]Pystyn nukkumaan ainakin 12 tuntia putkeen. Pitkät päikkärit on myös mun bravuuri.
[/quote]
Ootko mun aviomies :D
Olen aktiivinen, aloitteellinen ja näytän, että nautin. En kainostele ylikilojani enkä kieltäydy seksistä.
N50+
Minulla on iso kyrpä. Siitä on kehuttu paljon. No onhan se 19 cm pitkä ka 5,5 cm paksu.
Siitä, että olen mukana. Reagoin.