Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään esitutkimuksessa silmien laserleikkausta varten.

Vierailija
15.04.2010 |

Optikko sanoi, ettei siitepölyallergia vaikuta mitenkään leikkauksesta toipumiseen eikä sen takia tarvitse olla näin keväällä menemättä operaatioon.

Oma järki kuitenkin pistää vastaan, kun silmät ovat arat ja kuivat ja kutisevat jo valmiiksi, miten ne voidaan laseroida turvallisesti ilman tulehdusta?

Mielipiteitä kiitos ja kokemuksia lasik-leikkauksesta!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään soitin leikkaavalle lääkärille ja keskstelin pitkään. Nyt olen ihan luottaaisin mielin menoss 2 viikon päästä. ap

Vierailija
22/26 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin silmät leikattu yli 10v sitten, enkä TODELLAKAAN menisi leikkaukseen jonkun optikon tarkastuksen jälkeen. Lääkärin, mieluimmin sen leikkaavan, pitää tehdä tuo esitarkastus. Optikko ei ole lääkäri. Ja mulla oli allergiaoireita silmissä, vasta leikkauspöydällä huomattiin, että luomet oli allergian takia niin turvoksissa, että luomenlevittimiä ei saatu kunnolla kiinni. Leikkausta jouduttiin siirtämään, kunnes silmat oli rauhoittuneet. Joten sinuna siirtäisin suosiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET TIETENKÄÄN MENE JOS SILMISSÄSI ON JO ALLERGIAOIREITA TAI NIITÄ ON ODOTETTAVISSA!

Allergia aiheuttaa tulehdustilan silmiin joka antaa paremmat kasvuolosuhteet kaikille bakteereille ja aiheuttaa ylimäääräistä kutinaa ja hankauksen tunnetta silmiin, et myöskään tiedä mikä on leikkaukseta johtuvaa ja mikä allergiasta johtuvaa ja mikä kaikkein tärkeintä parantumisen kannalta et tiedä kuuluuko se parantumisen kannlata asiaan eli saatat sivuuttaa jonkin oireen koska luulet sen olevan allergiaoire!

Ei ole iso asia siirtää leikkausta esim syksyyn jos seurauksena on onnistunut leikkaus.

Vierailija
24/26 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 pisti taas miettimään. siis eilen keskustelin leikkaavan lääkärin kanssa, joka sanoi ettei siitepölyallergia aiheuta lisää tulehdusriskiä ellei se ole nii paha, että sitä joutuu esim. kortisonipistoksilla hoitamaan. Perusteli sitä sillä, että tulehdusta ennaltaehkäisemään käytetään antibiootti-kortisonitippoja ja juuri tuota kortisonia voi käyttää myös allergian hoitamiseen. Tärkeintä on vaan muistaa tipat ja kostuttaa usein eikä saa viikkoon koskea silmiin. Voiko lääkäri siis valehdella ettei allergia vaikuta?

Vierailija
25/26 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on siitepölyallergia enkä ikinä menisi leikkaukseen keväällä!!

Jos nyt itse leikkaus ei vahingoittasikaan siitepölyn kanssa silmää, niin minä ainakin hinkkaan kutiavia silmiä joskus yöllä unissani.

Vierailija
26/26 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei keväällä! Minullakin on siitepölyallergia enkä ikinä menisi leikkaukseen keväällä!!

Jos nyt itse leikkaus ei vahingoittasikaan siitepölyn kanssa silmää, niin minä ainakin hinkkaan kutiavia silmiä joskus yöllä unissani.

reilut pari vuotta vanha ketju...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän