Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista lihaa vauvalle...

Vierailija
15.04.2010 |

Millaisista broilerin-, possun- ja naudanlihaa soseutatte vauvanruokiin? Neuvolassa käskettiin hakea lihatiskiltä, niin ne siellä neuvoo, mutta ei mulla ole tässä lihatiskillistä kauppaa lähellä, joten päädyin seuraavanlaisiin: maustamattomia broitsun filesuikaleita, possun jauhelihaa ( ei tainnut olla järkevää, onkohan liian rasvaista?) ja naudan maustamattomia suikaleita olisin ottanut, mutta ne oli loppu, joten otin pari naudan ulkofilepihviä, jotka itse suikaloin. Keitin lihat ja soseutin tehosekoittimella ja pakastin jääpalakuutioiksi. Olis kiva kuulla, miten muut tekee, kun en todella ole mikään liha-asiantuntija, teen mieluummin kasvisruokia tai syön ulkona :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possua ja nautaa palana ja broileria pihveinä mut kaikki ilman lisämausteita/marinadeja. Keitän lihat ja soseutan.

Vierailija
2/3 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan valmiiks pakattuja broilerin fileesuikaleita tai pihvejä, porsaanfilepihvejä ja naudan paistijauhelihaa. Possun jauhelihaa en ole ostanut just siks kun on aika rasvaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ostaa rasvatonta ja maustamatonta.

Osta vaan pakkauksessa broileria, possun ulko/sisäfilettä niitä parhaita.

Itse keitän vedessä johon lisäsin laakerinlehteä ja 2 pippuria hieman makua antamaan ja pieni pala sipulia. Soseuta ja lisää keitinlientä. Pakasta jääpalamuotissa annospaloiksi.