Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä hetkellä painoa 64kg, joskus on ollut 93kg.....huhhuh!

Vierailija
20.01.2009 |

Ihanaa, ja kunpa saisin vielä viitisen pois niin hyvä olisi (olen 160cm) En käsitä miten läski olen ollutkaan ja päästänyt itseni siihen jamaan. Ei ikinä enää....

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten elämäsi muuttui kun laihduit?

Vierailija
2/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no elämä on muuttunut siten että jaksan paremmin, löydän helpolla kauniita vaatteita, kestän katsoa peiliin, verenpane on laskenut, vientiä on paljon enemmän ;-) ja löysin ihanan miehen (urheilullisen!) joka tuskin olisi vilkaissut 93 kiloista, valitettavasti....

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti hieno tunne :)

Vierailija
4/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen olet?

Vierailija
5/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitään ihmekikkaa laihduttamiseen ei ole, se nyt on kyllä tullut todettua. Liikuntaa ja vähemmän syötävää, eli hyvin yksinkertaista. En käynyt painonvartijoissa vaan ihan itse aloin muutoksen. Tuli mitta täyteen.

ap

Vierailija
6/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän"!

Vierailija
7/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän päinvastoin painon kanssa, muutama vuosi sitten painoin alle 50kg, nyt 65kg (raskaus ei syynä lihomiseen)

Vierailija
8/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan nyt 69 kg ja lähtöpaino oli 86 kg. Vähän vähemmän pudotin kuin sinä, mutta oli tässäkin riittävästi, Pituutta mulla 175 cm.

Ja ihan sama juttu, en edes tajunnut kuinka läski olin. Nyt se konkretisoituu kun käy vaatekaappia läpi... hirveitä loimia. Ei enää, ei enää koskaan siihen muottiin.

Pitänee säilyttää jokunen vanha vaate niin motivaatio säilyy :)

Vierailija
9/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen paljon itsevarmempi ja rohkeampi ajamaan omia mielipiteitäni ja asioita. Kumma kyllä miten ulkonäkö voi vaikuttaa sellaisiinkin asioihin (vaikkei missään nimessä pitäisi). Ihan oikeasti tuntuu että olisi uuden elämän kynnyksellä monessakin mielessä. Nyt pitää huolehtia että saavutettu tulos pysyy!

ap

Vierailija
10/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis jo kolmekympin kieppeillä laihduttuasi noin paljon?

Kysymys: jäikö iho yhtään roikkumaan, kun painosi putosi?

Vierailija
11/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tasaisesti sen parin vuoden aikana, joten onneksi ei juurikaan roiku. Ehkä käsivarsien alapuolella on hivenen löysyyttä (en tiedä auttaisko punttis), ja massu kyllä on vähän vetelähkö, mutta kun olen lapsen saanut niin saattaa olla yhteisvaikutustakin. Kengännumero kyllä pieneni ;-)

ap

Vierailija
12/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olen vilä 5 kg tota sun lähtöpainoas painavampi ja saman painoinen, että millainen vartalo sulla nyt on? Miten nahka sopeutui laihdutukseen, jäikö esim. maha roikkumaan? ONko sulla lapsia?

Nimim. samaan tähtäävä.

Vierailija
13/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olen vilä 5 kg tota sun lähtöpainoas painavampi ja saman painoinen, että millainen vartalo sulla nyt on? Miten nahka sopeutui laihdutukseen, jäikö esim. maha roikkumaan? ONko sulla lapsia?

Nimim. samaan tähtäävä.

Vierailija
14/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. samaan tähtäävä.

No tuossa jo kommentoinkin että käsivarsissa ja massussa on vähän löysyyttä, mutta olen saanut lapsen ja olen vieläkin hieman ylipainoinen joten ihan timmissä kunnossa tilannetta en tiedä. Jos laihdutus tapahtuu hitaasti niinkuin mulla niin tuskin pahemmin jää roikkumaan kun iholla on aikaa kiinteytyä

ap

Vierailija
15/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisit nyt oikeasti tyytyväinen. Sanot että vielä kun lähtis vähän... sen jälkeen alat harmittelemaan mahaa jne jne.

Meidän naisten pitää oikeasti olla tyytyväisiä joskus itseemme!

t. eräs joka ei itsekään osaa olla miettimättä peilikuvaa alasti vaikka vaatteet päällä se jo näyttääkin hyvältä

Vierailija
16/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin yritän pitää mielessätuon, ettei turhaan kiirehtisi, niin lopputulos olisi paras...

Vierailija
17/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan nyt 88kg ja olen 165cm pitkä.. =/

Ihana lukea onnistuneista elämänmuutosrempoista, antaa itsellekin toivoa ja intoa jatkaa..

t. juuri oman päätöksen keventämisestä tehnyt

Vierailija
18/25 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt tiukka palautuminen että saan painon taas 72 kg

Vierailija
19/25 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vaan niin,ettei kellään 100 kilosella voi olla hyvä olla.Vähän pyöreyttä pitääkin olla aikuisilla naisilla.

Vierailija
20/25 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut ainakaan mulla hyvä olla

Ainoa hyvä ohje on se että kuluta se mitä syöt. Minä aloitin liikunta harrastukset, päivittäiset lenkit ja tanssiharrastuksen. Ja mietin mitä suuhuni panen, enkä ota lipsahduksiakaan niin vakavasti kunhan niitä ei tapahdu usein.