Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei oikein mielellään päästä minua polttareihin

Vierailija
13.04.2010 |

Siis sellaisiin, joissa morsian pellevaatteissa riukkuu ympäri kaupunkia..Toki muutakin ohjelmaa... mutta joka tapauksessa mistään hemmottelupolttareista ei ole kyse. Miehen mielestä nämä ovat nuorten juttuja, eikä perheellisten ole sopiva sellaisissa olla. Onko mies teistä oikeassa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuinen ihminen mitään lupaa tarvitse.

Vierailija
2/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaiset polttarit on tosi tyhmiä ja lapsellisia mutta kyllä hänen silti kuuluu sinut polttareihin päästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäis, jos lähtisin. ap

Vierailija
4/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mun ei tarvitse mieheltä mitään lupia kysellä. Menen jos haluan.

Vierailija
5/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamella on morsiamen ja/tai ystäviensä näköiset polttarit. Jos se oma juttu on kaupungilla pelleily, niin ihan turha jonkun polttariseurueen miehen vetää herneitä nenäänsä. Mitä se siinä pelkää? Että joku hänen kaverinsa näkee sinut ja kuittailee miehellesi? Että juot itsesi räkäkänniin ja nolaat kaikki? Että panet kaikkea liikkuvaa? Häh?

Jos minun mieheni olisi menossa minusta tyhmiltä kuulostaviin polttareihin, niin eipä siinä olisi mitään saumaa närkästyä. Miehesi saa luvan luottaa siihen, että otat polttareista irti sen mitä pystyt ja pyörit viihteellä yhteisten käytäntöjenne mukaisesti.

Vierailija
6/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskinpa tuo rajoittu pelkästään tuohon. jotenkin tulee vaan mieleen että helposti voi olla muitakin asioita jotka "eivät sovi perheellisille". Toki asioista voi keskustella, mutta onhan tuo melkoista rajoittamista.

Itse en omassa parisuhteessani tuollaista ymmärtäisi enkä hyväksyisi, kyllä meillä molemmat tuntevat rajansa ja ovat vapaita menemään kavereiden kanssa, ihan jopa vaikka niille kamalille risteilyille ;o)

Vierailija
7/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hän niistäkin sitä mieltä, että eivät sovi perheelliselle miehelle?

Vierailija
8/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta so what?

Vierailija
9/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi ei?

mene vaan, muuten tuollaiset alkaa hiertää suhdetta. ja sano että joo tiedät että ei ne ole sun polttarit, ettei sun tarvi vetää siellä viimeistä päivää jos äijä niin luulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi