Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyään enää kellään permanenttia?

Vierailija
13.04.2010 |

Tulin just miettineeksi että mulla oli joskus sata vuotta sitten kivat kiharat. Onko ne nykyään ihan passé?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saadaan tehtyä ihan erilaisia permanentteja kuin silloin kun ainoa tulos oli se lampaankihara.

Vierailija
2/5 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan mene ottamaan, vaikka en sinua tunnekaan, ettei tarvi kenenkään muunkaan viattoman paran kärsiä karmeasta näystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kyllästynyt tähän suoraan tukkaan, kun mulle sopii kiharat niin paljon paremmin. Mutta tarttis olla vähän pituutta.

Vierailija
4/5 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 85 ikäisellä mummollanikin on välillä ja sitten noilla Tapiolan hienosto-mummeleilla on kans.

Ja yllättävän monella miehelläkin on permanentti eikä luonnonkiharat.

Se puudelinkorvia muistuttava permis pitkissä hiuksissa on onneksi kaukana menneisyydessä, nykyään on eri tyyppisiä ja osa ihan siedettäviäkin.

Vierailija
5/5 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän permanentin tarvii olla mikään lampaankihara... Kiharoita voi tehdä millasia vaan, jos ette oo sattuneet huomaamaan: eri kokoisia, niin loivia että on vaan aaltoja, spiraalia- vaikka mitä.

Itsellä pakko olla permanentti lähes aina. Se on ainoa tapa saada ohut mutta runsas, lasisen kovapintainen ja painava hiukseni yhtään irti päänahasta. Lisäksi permanentattuna hiustani on paljon helpompi muotoilla, edes värjääminen tai raidoittaminen ei auta mun hiuksiin niin että niitä kotikonstein sais muotoiltua kunnolla.

Harvoin pidän hiuksiani kiharana, usein suoristan raudalla tai föönaan ne suoriksi. Permis kuitenkin antaa tukea kampaukseen. Jos taas haluan kiharaa, käyn hiukset läpi raudalla jotta kiharoista tulee elävämmän näköiset.

Joten ap, siitä vaan permistä hankkimaan! Kysy kampaajalta neuvoja, miten permanentattua tukkaa kannattaa muotoilla jotta et näytä lampaalta :)