Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veronpalautuksia 1800€ =))))) Ikinä en oo noin isoa rahaa saanut.

Vierailija
13.04.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kade.

Vierailija
2/12 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan 2400! tulee kiva joulu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes ole isot tulot, mutta aloitin uuden työn ja nostin veroprosenttia kesken vuoden ettei tule mätkyjä.

Vierailija
4/12 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kyllä lasketuttamassa veroprosentin uudelleen, mutta korot taisi silti olla vielä arvioituja pienemmät. Syksyllä sen sit näkee.

Vierailija
5/12 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain viime joulu n 1900e.

Olin äp-rahalla/kotihoidontuella ja veroprosentti lähemmäs 30 ja sain kokoajan palkkaa 1000e/kk ja siinä oli veroprossa muistaakseni 18.

Vierailija
6/12 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tietysti valtion kannalta, mutta kannattaa kyllä kiinnittää huomiota veroprosenttiinsa jos noin isoja palautuksia pääsee kertymään. Ei siis tarvitsisi maksaa liikaa veroja pitkin vuotta.

Vierailija
7/12 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun esim, minulla palautuksia tulee nimenomaan asunto- ja opintolainojen korkojen vuoksi. Toiset käyvät arvioimassa niitä, seuraamuksena saattaa olla isotkin mätkyt, näin päin tulee kivat joulurahat.

Vierailija
8/12 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veroja! Itse olen tarkistuttanut veroprosentin loppuvuodesta, niin että joulukuun nettotili on ollut mukavan suuri.

Vierailija
9/12 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans molemmille tulossa kunnolla veronpalautuksia -ja vielä lisää saadaan kotitalousvähennyksellä!

Ihan kiva, että menee näin päin eikä tarvi maksaa lisää.

Vierailija
10/12 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en ihan sama mulle jos saa korkoja jostain meikäläisen rahoista! Jospa ne veronpalautusten korot edes vähän helpottaa tilannetta...

Vierailija
11/12 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan yleensä veroprosentin loppuvuodesta, mutta taisin unohtaa ja tuo on seuraus. Mieluummin mä maksan marras- ja joulukuussa vähemmän veroja kuin odotan niitä rahoja vuoden.

Vierailija
12/12 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ehkä vähän huonoja taloudenpitäjiä ja yleensä aina kaikki tulee mitä menee, vaikka tulot vaihtelee paljon. Siksipä veronpalutukset tuntuu aina "ilmaiselta rahalta" vaikka tiedän että omiani ovat. Jos osaisin/jaksaisin budjetoida niin pyrkisin aina ottamaan valtiolta halpaa lainaa. Oikein pelaamalla voi säästää paljonkin, tietysti pienellä riskillä. Esim. nyt kun verokortin voi tehdä netissä, niin tulot vaan tosi pieniksi, ja lyhentelisi esim. asuntolainaa reilummin samalla kun säästäisi mätkyihin, joiden korko on todella pieni. No, ehkä nyt etu ei olisi niin merkittävä, mutta kun euriborit normaalitasolla on 4-5%, niin silloin jo huomattava.

Mutta en jaksa vaivautua, mielummin huijaan itseäni ja nautin joulubonuksista :) .