Seksi, loppu raskauden aikana?
Oliko sitä? Ny viikkoja 35 ja hiljasta ollu jo pari kk. Nyt ku tivasin että mikä on niin ei kuulemma tee mieli kun nainen on kun elefantti! (pituus 170cm ja paino nyt 85kg) No kiitos, minkä minä sille nyt voin. Tosin rehellinen vastaus, ja siihen on tyytyminen. Heräsi vain mielenkiinto että kuinkahan muilla...
Kommentit (12)
Tosi törkeää, onko hän 18 v tai jotain? Vähänlaisesti meilläkin on seksiä ollut, mutta aina on mies innolla toimeen tarttunut ja hyvänä pitänyt. Parempi vaan sopeutua vartaloon, itsehän on minut tähän tilaan saattanut.
mulla on vain kohtelias mies, mutta kertaakaan ei ole pahaa vartalostani sanonut. oikeata mielipidettähän ei voi ikinä tietää, mutta itselle tulee ainankin hyvä olo kun kehutaan masust ym.
ja kyllä peiton alla sutinaa on niin paljon kuin vain itse haluan.
Hei, toivottavasti miehesi ei todella ole noin tomppeli. Meillä mies pelkäsi heti rikkovansa vauvan ja tämän vuoksi seksi väheni. Siitä kun sitten keskusteltiin niin mies mietti, että jos vauva saa kipeää. Lopulta luin miehelleni artikkeleita seksistä ja raskaudesta ja pitihän asia varmistaa vielä neuvolastakin, että mies sai hyvän mielen. Hän kun on pitänyt minusta ja masusta hyväää huolta koko ajan, eikä halunnut aiheuttaa mitään pahaa. Nyt mies jo uskoo, että jos minuun tekee hyvää, niin ei vauva siitä varmasti pahakseen pistä.
Kannattaa keskustella aiheesta, mutta älä painosta miestäsi. Painostus saa miehet vain sulkeutumaan. Toivottavasti miehesi osaa muuten ottaa sinut huomioon. Ja jos ongelma on tosiaan siinä, että sinä olet "iso", koska olet raskaana. Pistäpä siinä tapauksessa miehesi koville asian suhteen. ;)Ei vaan suosittelisin oikeasti, että kertoisit hänelle tunteistasi ja siitä, että hän loukkasi sinua oikeasti.
Tsemppiä loppuraskaudelle, lähettelen sinulle voimia.
Oma mies ei ole onneksi mahaa negatiivisesti kommentoinu ja seksiä on ihan yhtä lailla ku sillonki ku en ollu raskaana eli paljon :) Yhdessä vaiheessa ku maha oli vielä pienempi, tuntui että miestä kiihotti pyöristyneet muodot (rinnat kasvo heti alussa C - E)..
opetelkaa oikeesti kirjottamaan, ei voi olla paljoo vaadittu.
oli parin kuukauden jakso, jolloin seksiä ei ollut. Kun puhuttiin siitä kävi ilmi, että tilanteeseen oli paljon syitä molemmin puolin, mutta mikään niistä ei liittynyt mun ulkonäköön! Seuraavien raskauksien aikana rakasteltiin iloisesti loppuun asti. :) Ekassa on niin paljon totuttelemista!
Ikävästi töksäytetty mieheltäsi, ap. Varsinkin jos tuollainen ei kuulu teillä tapoihin. Kun tarkemmin ajattelen tunnen monia miehiä (mm. omani), jotka pitävät raskaana olevia naisia todella kauniina ja aistillisina.
raskauden edetessä. Miehellä myös noita vauva satuttamisajatuksia, sekä jotenkin se kolmas pyörä häntä häiritsi. Mutta tunnusti myös tiukan keskustelun jälkeen, että se raskaana olevan naisen vartalo ei vaan häntä kerta kaikkiaan sytytä millään lailla. No eihän siinä oikein voinut mitään tehdä.
Toisaalta vähän jurosta ja umpimielisestä miehestä kuoriutui vauvan synnyttyä aivan älyttömän hellä mies, joka hoivaili minua ja vauvaa ja vaikka ei koskaan rakkauden tunnuksia ole harjoittanut, niin tuolloin kertoi kyllä päivittäin kuinka tärkeitä olemme hänelle ja kuinka ihanaa oli tulla isäksi.
Siitä pyöristyvät muodot oli seksikkäitä, ja jopa pyöreä massu. Erilaisuus ei häntä haitannut päinvastoin. Ihan loppuaikoina itse rajoitin sitä, koska aiheutti kivuliaita suppareita. Se että odotin mieheni lasta sai miehen tuntemaan itsensä tosi ylpeäksi ja onnelliseksi tulevasta lapsesta, tehtiinhän sitä vuosia. Vaikka senkin sprerma oli tutkittu, otti osan "syystä" itseensä, että raskautta jouduttiin odottamaan niin kauan.
Näin kävi jo esikoisen raskauden aikana, ja silloin mies vetosi juuri siihen, että mitä jos vauvaan sattuu, tai mitä jos synnytys käynnistyy etuajassa. Käytännössä tiesin kyllä, etten yksinkertaisesti ollut miehen mielestä enää nainen, vaan pelkästään äiti, eikä mies enää pidä mua seksikkäänä. Hän ei koskaan kehunut mua millään lailla, ei ulkonäköä eikä mitään muutakaan, ei silitellyt, halannut, suukotellut eikä koskenut ollenkaan. Ennen sitä raskaustestin plussaa nukuttiin vierekkäin ja sylikkäin, plussan jälkeen mies ensin käänsi selkänsä mulle, sitten siirtyi sohvalle ja sitten vielä vierashuoneeseen nukkumaan.
Seksittömyys on jatkunut pitkälti myös esikoisen synnyttyä - viimeisen 4,5 vuoden aikana seksiä on harrastettu 8 kertaa, jokainen niistä silloin, kun kuopustamme yritettiin. Joka kuukausi ovulaation aikaan sanoin miehelle, että nyt olisi aika, ja silloin harrastettiin seksiä. Sitten raskaustestiin pamahti plussa, ja seksi loppui kuin seinään. Kuopus täyttää huomenna vuoden, seksiä on harrastettu viimeksi heinäkuun 13. päivä vuonna 2008. Tässä toisessa raskaudessa mies sentään sanoi ihan suoraan, ettei kiinnosta, kun näytän kuulemma rantautuneelta sinivalaalta. No, ihan sama mulle, eropaperit on jo vetämässä.
mies vaan innostui kuin vatsa pyöristyi ja sain lisäkiloja. mies keksi kaikkea kivaa ja uutta ja seksiä olikin lähes joka päivä ihan synnytyspäivään asti.
ja fiksuna miehenä tiesi, ettei sit vauvan synnyttyä siihen aikaa kauheasti jää, ja väsymys saattaa voittaa. "nautitaan niin kauan kuin voidaan"....
Sori epäselvästä otsikosta :)