Veronpalautusta vai mätkyt?
Kommentit (17)
ja miehelle 2000, mutta ei olla katsottu, että onko paperit mitenkään oikein. Tarvitsee siis tsekata vielä. Luulen, että mieheltä puuttuu ainakin työmatkakuluja vähän.
mutta takaisin tullee muutama satanen.
vajaa 500e, miehelle ei ole vielä tullut ehdotusta
Alijäämää nyt sitten yhteensä joku 7000€, olen hoitovapaalla :)
mitä järkeä on antaa valtiolle tuollaisia summia ilmaista lainaa? Ottaisitte rahat ennemmin vuoden aikana käteen ja sijoittaisitte.. hirveää haaskausta!!
mitä järkeä on antaa valtiolle tuollaisia summia ilmaista lainaa? Ottaisitte rahat ennemmin vuoden aikana käteen ja sijoittaisitte.. hirveää haaskausta!!
vajaa 500e, miehelle ei ole vielä tullut ehdotusta
Tottahan se on että liian korkean veroprosentin pitäminen on täyttä haaskausta, laske huviksesi, jos osaat.
Mulla ei ole tarpeeksi tuloja että voisivat antaa edes palautuksina tarpeeksi takaisin. Mulla suuret palautukset johtuvat siis asuntolainan + eläkesäästöjen palautuksista. Myös kotitalousvähennyksiä.
Sitten kun menen takaisin työelämään, niin voin tehdä nollaprosentilla ainakin vuoden, ellen parikin :)
T. Se joka saa 1200 ja alijäämää 7000
Meillä kun on asuntokin just myytynä ja uutta ei ole löytynyt, niin nytkin jos istun kauhean rahamäärän päällä.
Siinähän se luki, paljonko on joulukuussa luvassa.
n. 1500€ :)