Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan kaveri lensi vauhdilla ulos

Vierailija
12.04.2010 |

3-luokkalaisia poikia. Tämä hiukkasen vilkas poika seisokeli vieressäni ja otti vuorotellen pöydältä, vierestäni, tavaroita (olin tässä koneella). Otin tavaroita sitä mukaa pois ja siirsin toiselle puolelle, taisi olla kolmas esine (sakset) kädessä kun komensin lopettamaan. Tämä ipana ihan pokalla sanoi minulle "bitch" ja kuiskasi vielä perään "huora".

Lähti kuulkaa vikkelään pihalle tuosta vieressä olevasta takaovesta ("NYT KUULE!!!!") Hyppäsi vielä terassilta mahalleen lumihankeen.

Tuli sitten kohta pyytämään anteeksi. Pidin vielä puhuttelun että tuollaista ei hyvksytä meillä ikipäivänä, ja jos toisen kerran tulee tuollaista suusta meillä, niin saa ikuisen porttikiellon ja soitan asiasta heti äidilleen.

Samalla tuli puhuteltua koko sakki, enkä usko että yrittävät meillä päästää suustaan samakoita. Silti uskaltavat tulla uudestaan...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuollainen käytös ole mahdolista tuon ikäisille, eikä kenellekään muullekaan.

Vierailija
2/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi testasi mitä siedän häneltä. Kaksi noista pojan kavereita on sellaisia "ottolapsia" meillä. Tulen noiden kanssa toimeen, ja voin tosiaan puhutellakin, ilman että vetävät herneen nenään ja menevät kotiin itkemään ja haukkumaan. Nuo tykkää olla meillä, ja sekin näyttää olevan mieleen että täällä on aikuinen, jolla riittää huumorintajua, pelleillä kanssaan. Tuo oli nyt sellainen kepillä jään kokeilu että missä menee huumorin raja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin vienyt paidankauluksesta kertomaan vanhemmilleen kun olisin itse ensin vähän avautunut asiasta. Pojalle, en niille muille, kun eivät tuollaista tehneet. Ja määräaikainen porttikielto (kuten 1-3v) olisi tullut jo tosta. Ei tosiaan ole yhtään normaalia.

Vierailija
4/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkäsi takana ja aivan varmasti alkavat pilkkaamaan poikaasi, kun äiti on tuollainen nipo. Ja sitten et voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi, jos poikaasi tämän takia aletaan kiusaamaan. Et varmaankaan miettinyt asiaa näin pitkälle? Et osaa asettua lapsen asemaan...

Vierailija
5/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkäsi takana ja aivan varmasti alkavat pilkkaamaan poikaasi, kun äiti on tuollainen nipo. Ja sitten et voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi, jos poikaasi tämän takia aletaan kiusaamaan. Et varmaankaan miettinyt asiaa näin pitkälle? Et osaa asettua lapsen asemaan...

Eli ne on sun kakarat jotka saa tehdä mitä vaan, ihan siksi etteivät tule kiusatuiksi.

Vierailija
6/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on parempi säilyttää puhevälit näiden kanssa, ja olla näin paremmin perillä siitä missä milloinkin mennään. Luottavat minuun yllättävän paljon, enkä usko että kertovat muiden kavereidensa vanhemmille asioistaan yhtä avoimesti kuin minulle. Ja sen mitä poika minulle sanoi, jätin kertomatta muille, eikä kertonut itsekään vaikka kovasti tivasivat.

Vierailija
7/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä lasten kaverit heistä ajattelevat! :D

Vierailija
8/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ex-koulukiusattu

Vierailija
9/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vieraat pennut saavat huudella sua vaikka huoraksi, ettei omaasi kiusata? Mitäs jos vaikka opettaisit lastasi pitämään puolensa?

Vierailija
10/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ex-koulukiusattu

Vierailija
11/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä luulet sen lapesta tuntuvan? Ja arvaa kehuuko vielä kaverille kuinka sanoi xxx:n äidille että huora.

Vierailija
12/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kielenkäyttöä tuollainen. Jos tuo on nipotusta, niin missä mielestäsi menee raja?

Vierailija
13/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmen 15 vuotiaan mummo, meillä oli just pääsiäisenä ,vähän samanlaista.Yrittivät välillä väkättää minulle ,esim . netistä olosta.Kyllä tuntui hyvältä, kun nämä "kovikset2 halaisivat ja sanoivat olet rakas mummo.

Vierailija
14/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kakarat eivät kutsu huoraksi hellittelymielessä.

Vierailija
15/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo poikahan selvästi haki käytöksellään sitä että aikuinen näyttää kaapinpaikan, siis rajoja. Tuon vuoksi ei ketään aleta kiusaamaan, enemmän se on todennäköistä jos kaverin äiti on niin arka ja pelokas nössö ettei uskalla pistää stoppia lapsen törkeälle käytökselle.

Vierailija
16/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli pyytämään anteeksi. Ei tuon ikänen välttämättä tajua, miten suuri loukkaus tuo oli, latelavat vaan sanoja, joita kuulevat isommilta. Mutta nytpä oppi, ettei niin sanota. Ja myös että asiat sovitaan anteeksipyytämällä ja antamalla.

Vierailija
17/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä olet sellainen äiti josta lapset todellisuudessa pitää.

Minäkin olen ollut tässä käsityksessä, nuo kun saattavat oikeasti käydä välillä istumassa vaikka sylissä, antavat auttaa vaatteiden kanssa jne.

Ja olen tekemisissä vanhempiensa kanssa myös, mutten ole mikään juorukello. Jos asia on meillä selvitetty, se on sillä selvä. (ellei ole oikeasti vakavammasta asiasta kyse) Minusta tuntuu että on sellainen luottamussuhde noidne poikien kanssa.

Vierailija
18/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ikuinen porttikielto" kuulostaa kohtuuttomalta. Minä olisin keskittynyt keskustelemaan asiallisesti ja jämäkästi. Lapselle on annettava mahdollisuus parantaa tapansa. Kyllä on oltava valmis myös antamaan anteeksi, jos lapsi oikeasti parantaa tapansa.

Vierailija
19/19 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sanoi, että antaa olla laitimmainen kerta TAI MUUTEN tulee porttaria, eikä antanu sitä vielä!

Täysin ap:n linjoilla, just noin minäkin olisin tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi