Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aarre kirpparilla! =0)

Vierailija
12.04.2010 |

Rikkinäinen haarukka vain 1€. Haikein mielin jätin ostamatta...

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin kirpputorilla yhdellä myyntipöydällä lastenruokapurkin myynnissä. Se oli muistaakseni sellainen 1-3 vuotiaille lapsille tarkoitettu 250g

ruokapurkki, jossa oli päiväys mennyt umpeen jo melkein vuosi sitten ja joka maksoi muistaakseni 2 euroa. Oikeasti, kuinka joku on niin hullu että kuvittelee jonkun ostavan kirpputorilta vanhentunutta lastenruokaa tuohon hintaan?

Vierailija
2/76 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois voinut sanoa kirpparin pitäjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa jokin aika sitten kirpparilla niin löysisin sieltä aamiaissetin. Ihan siisti, ei siinä mitään, mutta olin itse juuri Ellokselta tilannut jotain, jonka kaupanpäälliseksi tuon setin sai.

Mut ei se tyhmä oo, joka pyytää, vaan joka maksaa.

Vierailija
4/76 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa jokin aika sitten kirpparilla niin löysisin sieltä aamiaissetin. Ihan siisti, ei siinä mitään, mutta olin itse juuri Ellokselta tilannut jotain, jonka kaupanpäälliseksi tuon setin sai.

Mut ei se tyhmä oo, joka pyytää, vaan joka maksaa.

Kaupanpäällisistä on paha aina kieltäytyä, jos edes voikaan, ja jos sitä ei tarvitse, miksei sitä voisi myydä pois kohtuuhinnalla (eli kirpparilla kirpparihinnat UUSISTAKIN kamoista, mun mielestä). Jokuhan voi haluta aamiaissetin, muttei ole ollut tarvetta tilata Ellokselta mitään muuta. Tai ei ehkä ole edes Elloksen asiakas ja tiedä koko jutusta tms.

Mua ei kirpparin asiakkaana kiinnosta ollenkaan, onko myyjä saanut tavaran joskus ilmaiseksi vai ei; mitä väliä sillä on ja miten se vaikuttaa siihen tarvitsenko itse ko. tavaraa vai en. Kyllä mun ostopäätökseen vaikuttaa ihan muut asiat.

Vierailija
5/76 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bengalintiikeri-ilmais-dvd 2e.

Vierailija
6/76 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähellä on yksi nuhjuinen kirppis, siellä ei ole MITÄÄN laadukasta. Uusimmat vaatteet on mummotyyliä vuodelta 90, suunnilleen. Aivan järkkyä rojua. Mutta varmaan ihmisillä itselleen roskatavaralla on niin paljon tunnearvoa että se näyttää omissa silmissä hienolta. "Tässä mekossa mä näytin niin hyvältä silloin kun mä seurustelin Maken kanssa vuonna -85".

Vierailija
7/76 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

penkoneet roskiksia

Vierailija
8/76 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vielä iso, kunnon olohuoneen matto, hienon punainen. En yhtään muista sitä adjektiivikasaa mitä lapussa luki. Meinasin ostaa siltä seisomalta, mutta halusin avata maton ja katsoa. ISO reikä keskellä, halkaisija yli 50 cm.

Sanoin kirpparinpitäjälle tosta pitää ihmisiä varottaa, kävi ilmi että matto oli jonkun niistä myyjistä.

Vierailija
9/76 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta 1 e kpl ja vaan 15 v vanhoja!

ei muista tai ei ole edes lukenut niitä aikoinaan

Vierailija
10/76 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat kurahousut 5e. Mitä niillä tekee jos on 20 reikää kurahousuissa:DD

Vierailija
11/76 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kerran jäi ostamatta kosteusvoidenäyte, sellainen lehden välissä tuleva, 1 €.

Ois ollut kiva vaikka antaa jollekin lahjaksi...

Vierailija
12/76 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jätin eilen hyllyyn Adidaksen verkkarit, joissa oli iso reikä polvessa. Ois maksanut vaan 8e. Oiskohan sittenkin pitänyt ostaa?

Vierailija
13/76 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakäyttögrillin,5e ja koiran käytetty verinen narttusuoja 6e .D

Vierailija
14/76 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää tuollaisia löytöjä ostamatta! Itseäni harmittaa vieläkin kun en ostanut sitä 6 euron pientä pehmolelua koiralle leluksi.

Vierailija
15/76 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni harmittaa kun pitkän harkinnan jälkeen jäi ostamatta pariton äitiyspakkauksen lapanen, hintaakin oli vain 60 senttiä!

Vierailija
16/76 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 €. Ois olleet niin kivat meidän eteisessä.

Vierailija
17/76 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta 1 e kpl ja vaan 15 v vanhoja!

Vierailija
18/76 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jäi kerran myös ostamatta harmaaksi pestyt kaarituettomat rintaliivit, jotka olisivat maksaneet 8 euroa. Pitkään kyllä harkitsin, mutta jätin kuitenkin ostamatta.

Ostamatta jäi myös äitiyspakkauksen olisko vuoden 2000 sinapinkeltainen toppahaalari 25 euroa. Oishan tuo tietysti lämmin ollut, mutta jäi sekin sinne roikkumaan.

Vierailija
19/76 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miesten nuhjaantunut Adidas t-paita, hintaa vain naurettavat 10e. Voi miksen ostanut..

Vierailija
20/76 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se oli kuitenkin sinne jättää, vaikka unettoman yön kärsinkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan