Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan itku..

Vierailija
12.04.2010 |

Täällä on pohdittu monet kerrat vauvan itkuja miksi näin on ja nyt minun on ihan pakko laittaa samasta asiasta.

Vauvani itkee usein. Ennen pumppasin maitoni ja syötin vauvalle, mutta ykskaks maidon tulo alkoi loppua ja nyt vauvani saa minun maitoani vaan kerran päivässä n.100ml ja loput sitten korviketta. Yleensä huuto alkaa yöllä viiden jälkeen ja kestää yhdeksään ja uskon sen johtuvan korvikkeesta.

Tämä päivä on ollut yhtä tahtojen taistelua. Ei suostu olemaan kuin mahallaan ja kokoajan peppuun tulee taputtaa voimakkaasti että ei satu mahaan. Äsken nukahti syliini juurikin uupumuksesta itkuun.. sain sitteriin laitettua varovasti ettei herää ja aloita huutoa mutta se on vaan ajan kysymys milloin tuo taas alkaa.

Välillä tullut mieleen onko itku nälästä johtuvaa kun tuttipulloa annan niin loppuu itku ja juo n.50ml mutta sitten alkaa hirveä vääntely ja huuto. Eli tämä on vissiin korvikkeesta johtuvaa? Rela tabs tipat ei auttaneet ja antanut olen Disflatyl tippoja, mutta nekin helpottaa vaan hetkellisesti eikä kokonaan :/

Baby semp oli aikaisempi korvike mutta nyt alkanut nan1:sestä sama kouristelu ja piereskely ja maha pitääkin ihme ääntä välillä.

Onko olemassa muuta konstia kuin mahallaan pito ja pyllylle taputtelu? Tuota kun ei jaksa kovin kauaa.. :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin. Sillä on luultavasti maitoallergia. Siinä ei paljon taputtelut ja tipat auta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi