Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muita ärsytä Obama-hössötys?

Vierailija
20.01.2009 |

Ensinnäkin niitä vaaleja seurattiin täällä Suomessa pitkään ja tarkkaan, melkein samalla tavalla kuin jos olisi Suomen presidenttiä valittu. Nyt sitten kaikki lehdet ja tv-ohjelmat on täynnä Obaman valtaanastumista ja muuta. Herranjumala, melkein suurempi kohu kun Suomen presidenttien kanssa!

Mä en ymmärrä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obama vaikuttaa jopa suomalaisten elämään enemmän kuin Suomen presidentti.

Vierailija
2/6 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lue lehtiä joissa kerrotaan tuollaista vessapaperipaskaa.

Minä olen aivan innoissani, vaikuttaahan tämä meidän elämäämme enemmän Suomen keulakuvan valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin MIchelle Obama on nyt tyylikäs esikuva naisille, ja minkä värisellä vessapaperilla pyyhkivät lorot hanurista. Ei kiinnosta. Poliittiset uutiset on ok, mutta muu kohu on tyhjänpäiväistä paskaa.

Vierailija
4/6 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obaman valinta pressaksi oli hieno asia, mutta en tajua, miksi Ylen pitää kaikki virkaanastumisjuhlallisuudetkin näyttää. Niillä ei ole meille suomalaisille mitään (poliittista) painoarvoa.

Vierailija
5/6 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietitään vaikka jotain Yhdysvaltojen Israel-kantaa, niin se ei presidentin päätettävissä ole. Se voi muuttua vasta kun latinot ovat lisääntyneet riittävästi (protestantit ym. jäävät vähemmistöön). Bushilla oli jotain ylilyöntejä, mutta nekin loppujen lopuksi hyvin paikallisia juttuja. Äänestäjien enemmistö päättä suurimmat linjat.

Vierailija
6/6 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kaikkia lehtiä ja tv-ohjelmia onneksi tarvi seurata jos ärsyttää