Oonko mä pyöreä vai läski?
166 cm, 73 kg, rinnanympärys 96 cm, vyötärö n. 80 cm, lantio n. 109 cm.
Kommentit (10)
Mitä kokoa käytät? Ite käytän 38/40 M/L. vyötärön ympärys on 76cm. Kyllä myönnän että pyöreä olen, tosin ihan ok näköinen vielä, koska läskit on tasaisesti ja liikun aika paljon ja en ole ns. löysä.
koet niin. Mutta jos tänne tulet kyselemään, niin on kovin hukassa tuo itsetunto. Minusta mitat kuulostavat ihan hyviltä. Olet silloin sopiva kun sinulla itselläsi on hyvä olla. Ei sitä tarvitse muilta kysyä :)
etten ole nykyisen kauneusihanteen mukainen :)
Halusin vaan tietää miten pitäisi kuvailla itseään, esim. treffi-ilmoitukseen (tosin ei ole ehkä kovin mairittelevaa kertoa olevansa "läski" :D )
ja joku kysyi sitä vaatekokoa. yläosaan menee toisinaan jopa 38, yleisimmin kyllä 40 ja toisinaan 42.
Alaosaan 42-44.
Mitään kovin kireetä lihaa en ole.
ap
olet normaalivartaloinen. Sen voit hyvin laittaa treffi-ilmoitukseen.
Naisellinen nainen, lanteikas. Ihan hyvä joka tapauksessa:-)!
paitsi painoo 13kg vähemmän..hmm.no lantio on 10cm pienempi.en oo koskaa aatellu olevani pyöreä edes,ehkä mä sitte oon(vähän vielä ylimäärästä tästä kolmosesta joka 10kk ikänen)niin ja oon 3cm pidempi.mut siis vastaus et korkeentaa pyöreä
Painoindeksisi on vähän ylipainon puolella (26,2 kun raja on 25), löytyy täältä: http://www.nhlbisupport.com/bmi/bmi-m.htm.
Itse en nimittele ketään läskiksi (ihanko oikeesti, aikuiset ihmiset?). Olet sinänsä ihan tavallinen, että melkein puolet suomalaisnaisista on kokoisiasi tai lihavampia.
Vyötärösi ja lantiosi suhde kuulostaa muuten kauniilta, moni mies pitää muotoasi varmasti hyvinkin viehättävänä. Tuollainen ylipaino, joka jakautuu naisella noin (ja keskittyy alavartaloon, lantioon ja reisiin), ei tutkimusten mukaan ole välttämättä edes epäterveellistä. Vatsanseudun lihavuus on se todellinen murheenkryyni.
"naisellisen pehmeä" tai jotain muuta kauniimpaa. Sitähän sinä olet: et laiha, ei ihan normaalipainossakaan, ei lihava, vaan pikkuisen pyöreä.
läskistä tulee mieleen todella ylilihava, sairaalloinen lihavus.
Pyöreästä joku joka todella lyhyt ja vyötärölihava.