Heittäkääs Wikipediaan katsomatta 10 Suomen suurinta kaupunkia!
Kommentit (29)
Lahti, Jyväskylä, Oulu, Kuopio, Hämeenlinna.
Ei järjestyksessä. Montako oikein? Tai mitkä ovat väärin?
Helsinki, Turku, Vantaa, Espoo, Tampere, Oulu, Kuopio, Vaasa, Kouvola, Jyväskylä
...ja sitten wikipediaan.
Helsinki, Vantaa, Tampere, Espoo, Turku, Oulu, ei ookaan niin helppoa kuin ensin luulin..
Rovaniemi, Hämeenlinna, Vaasa, Lahti.. tai ehkä sittenkin joitain pääkaupunkiseudulla?
tarkistin ja vain yksi väärin.. enpä olisi uskonut, että kouvola on vaasaa isompi (ja väliin mahtuu muutama muukin kaupunki)
Mielestäni kuuluu ihan yleissivistykseen, kai sitä nyt ihminen sen verran seuraa maailmanmenoa että tietää tällaiset asiat.
yhdistyi suur-kouvolaksi lähikuntiensa kanssa hiljattain. Itse Kouvola on ihan käpykylä.
tarkistin ja vain yksi väärin.. enpä olisi uskonut, että kouvola on vaasaa isompi (ja väliin mahtuu muutama muukin kaupunki)
Helsinki
Espoo
Tampere
Turku
Vantaa
Oulu
Kuopio
Vaasa
Jyväskylä
Lahti
???
Luulemma
mutta miksi panit Vantaan ennen Tamperetta?
hki, espoo, vantaa, tampere, turku, oulu, jyväskylä, kuopio, lahti, vaasa - menikö oikein?
eli miksipä vantaa ei voisi olla ennen tamperetta?
t. edelleen ylpeä kolmonen =)
ja nyt siellä on joku Kouvola kuntaliitoksineen
t:7
Helsinki, Espoo, Vantaa, Turku, Tampere, Oulu, Jyväskylä, Lahti. En taida tietää muita, oisko Hämeenlinna, Rovaniemi? Juu, en mä tiedä kuin noi isoimmat. Ei noikaan varmaa oikeassa järjestyksessä ole.
- Vantaa
- Helsinki
- Turku
- Tampere
- Pori
- Joensuu
- Rovaniemi
- Kuopio
- Jyväskylä
- Hämeenlinna
Tässä järjestyksessä: helsinki, espoo, turku, tampere, vantaa, oulu, jyväskylä, hämeenlinna, kuopio, vaasa, rovaniemi, pori... en edes tiennyt osaavani nimetä näin monta :)
yritetään (ei suuruusjärjestyksessä)
Helsinki
Espoo
Vantaa
Jyväskylä
Turku
Tampere
Oulu
Rovaniemi
Kuopio
Kuusamo
Ja olen muuten TODELLA huono maantiedossa.
Helsinki
Espoo
Vantaa
Tampere
Turku
Pori
Vaasa
Jyväskylä
Oulu
Öö... vaikka Lahti
Kuusamoa en nähnyt wikipediassa. Listassa "ei näkynyt". Monentenako on?
hki, espoo, vantaa, tampere, turku, oulu, jyväskylä, kuopio, lahti, vaasa
- menikö oikein?