Miksinykyään mainostetaan tv:ssä emätin, suolentoiminta, erektio ja muita vastaavia alapään asioita?
Kommentit (12)
Ja mielummin enemmän kuin kilpailijansa. Siksi pitää mainostaa. Ihan kuten missä tahansa muussakin tuoteryhmässä.
Kauheaa! Menenpä äkkiä hautaamaan pääni hiekkaan. Onneks meillä ei ole telkkaria!
Mutta olen miettinyt itsekin, että miksi juuri noiden tuotteiden mainostus on kasvanut selvästi...
Tv on mun mielestä jotenkin enemmän ok, mutta radiossa! Siis ihan kamalaa jos kuuntelee radiota vaikka kännykällä ja yhtäkkiä tulee joku emätinpuikkomainos...
tai ennenaikaisen laukeamisen ehkäiseviä tuotteita :D
Näiden tuotteiden kysyntä on lisääntynyt.
Mutta olen miettinyt itsekin, että miksi juuri noiden tuotteiden mainostus on kasvanut selvästi...
Jos mammat pistää nettiin omia p*llukuvia niin kait ne kestää hiivamainokset televisiosta?
tai jotain miesinfo-nettisivua ainakin.
tai markkinoille on tullut ulkomaisia firmoja, joilla oma kulttuuri näiden asioiden revittelyssä.
olen ihmetellyt samaa - mainostauon jälkeen on usein jotenkin ällö olo kun yhteen pötköön tulee suolivaiva-emätintulehdus-paise-karva-pukama-avanne...
Ihan kuin ihmisen kroppa olisi vain erilaisten epämiellyttävien vaivojen varasto.
Ihan luonnollisia asioitahan nuo ovat.