Mitä mieltä olette päiväkodin tädistä joka
istuu kaljalla pubissa VARSIN usein ja tämä kyseinen pubi sijaitsee sillä alueella, jossa täti on töissä, eli siellä on varmasti toisinaan myös päiväkodin asiakkaita?
Kommentit (17)
vapaa ajallaan tekee. Se on minun mielipide.
istuu kaljalla pubissa VARSIN usein ja tämä kyseinen pubi sijaitsee sillä alueella, jossa täti on töissä, eli siellä on varmasti toisinaan myös päiväkodin asiakkaita?
Ja juoko kaljaa vai jotain muuta? Mitä helkuttia se kellekään kuuluu mitä päivähoidon työntekijät tekevät vapaa-ajalla??? Vanhanaikaista edes kysellä!!!
Lasten vanhemmille ei todellakaan kuulu vaikka päiväkodin täti möisi itseään siinä baarin nurkalla kaiket illat.
Jos sen sijaan on töissä krapulassa tai kännissä, niin sitten on syytä puuttua.
Varsinkin kesälauantaisin täti on tuttu näky terassilla.
Eikö osoita arvostelukyvyn puutetta istuskella kyseisen alueen pubissa? Varsinkin kun hän ei edes asu siellä. Muitakin juottoloita olisi tarjolla...
ja miten myöhään siellä on. Jos tietäisin lasteni hoitajan joka ilta vetävän lärvit ja riekkuvan kaljalla aamuyöhön, niin tottakai huolestuisin lasteni hoidon tasosta. Aamulla lasta hoitoon viedessä varmaan tarkkailisin vaikuttaako olevan edelleen kännissä tms ja tarvittaessa tekisin hänestä ilmoituksen.
Mutta jos hoitotäti käy muutaman kerran viikosta 1-2 kaljalla/viinilasilla eikä tiettävästi edes viikonloppuna ole ympäripäissään, niin tuskin siitä pahemmin huolestuisin.
Ai lapsetko?
Jos alle kouluikäiset lapset käy samassa pubissa tarhatädin kanssa, niin se tädin istuskelu siellä taitaa olla pienin murhe...
Tosin taitaa olla sama juttu jos vanhemmatkin lasketaan asiakkaiksi, mistäs ne niin tarkkaan tietää paljonko täti kuluttaa aikaansa pubissa?
sormella amerikkalaisia kaksinaismoralimista.
Olisi ihan oikein tadin juopotella kunhan ei tee sita ihmisten ilmoilla.
nuori päiväkodin ope joka viettää vapaa-aikaansa bubissa. Mutta pahinta tässä on ehkä se, että siellä notkuvat nämä isät, aika usein sitten vikittelemässä tätä päiväkodin opea. Toki Isät saavat kapakassa käydä. Vaikka tällä alueella vaihtaisi kapakkaakin niin yleensä aina löytyy joku iskä joka sitten haluais tanssittaa ja tarjota juomaa ja ehkä vielä muutakin..
äitejä näkee kyllä harvemmin :)
tule mieleen että menisit kaljalle jonnekin muualle kuin sinne, missä niitä isiä parveilee?!
ja sanotaanko että käyn eri kapakoissa mutta kyllä niihin vaan törmää yllättävän laajalla alueella. Ja minunkos vika se on jos itseään tulevat tyrkyttämään.
Ei se niinkään häiritse kun kyllä poistuvat kiltisti aina kun pyydän. Välillä vaan ihmetyttää että miten niillä on pokkaa.
Kai sitä ihminen saa vapaallaan tehdä mitä haluaa ja olla missä haluaa (lain rajoissa tietty). Jopa päiväkodin henkilökunta!
Komppaan täysillä nro 12. Ittekkin pk:n ope. teen töitä ja asun pikkupaikkakunnalla, josta lähdetään aina isoon naapurikaupunkiin parille/tanssimaan. Ja aina siellä löytyy tuttuja entisten ja nykyisten hoitolaisten vanhempia. yleensä isiä. :) fiksut käyttäytyy muut vähempi fiksut ei tajua ettei niiden seura mua kiinnosta!! Ei drinksut, eikä mikään muukaan. Isit välttelee sit seuraavana arkiaamuna mut liikkeellä olevat äipät haluaa jakaa krapulakokemuksetkin, Enkä muuten ole halukas siihenkään! Töissä olen lapsia ja perheitä varten, mulle maksetaan siitä. Vapaalla en halua edes nähdä heitä...
Miksi muuten mun pitäis väistää bilettäviä vanhempia. Menköön he toiseen paikkaan jos häiritsee. Mie meen mihin haluan!
Varsinkin kesälauantaisin täti on tuttu näky terassilla.
Eikö osoita arvostelukyvyn puutetta istuskella kyseisen alueen pubissa? Varsinkin kun hän ei edes asu siellä. Muitakin juottoloita olisi tarjolla...
eikohan aikuinen tati saa istua ihan missa haluaa.
En todellakaan nae asiassa mitaan ongelmaa.
Kai sitä ihminen saa vapaallaan tehdä mitä haluaa ja olla missä haluaa (lain rajoissa tietty). Jopa päiväkodin henkilökunta!
Komppaan täysillä nro 12. Ittekkin pk:n ope. teen töitä ja asun pikkupaikkakunnalla, josta lähdetään aina isoon naapurikaupunkiin parille/tanssimaan. Ja aina siellä löytyy tuttuja entisten ja nykyisten hoitolaisten vanhempia. yleensä isiä. :) fiksut käyttäytyy muut vähempi fiksut ei tajua ettei niiden seura mua kiinnosta!! Ei drinksut, eikä mikään muukaan. Isit välttelee sit seuraavana arkiaamuna mut liikkeellä olevat äipät haluaa jakaa krapulakokemuksetkin, Enkä muuten ole halukas siihenkään! Töissä olen lapsia ja perheitä varten, mulle maksetaan siitä. Vapaalla en halua edes nähdä heitä...
Miksi muuten mun pitäis väistää bilettäviä vanhempia. Menköön he toiseen paikkaan jos häiritsee. Mie meen mihin haluan!
T. toinen ope :)
Eikö päiväkodin opettaja saa nauttia kauniista kesäillasta istumalla terassilla?
Ja ymmärrän häntä hyvin jos hän käy työpaikan läheisessä baarissa rentoutumassa työpäivän jälkeen.
eikö heidä kuulu hoitaa lapset silloin kuin päiväkodin täti on vapaalla?