Lastentarvikkeiden hinnat Huuto.netissä.
Ihmettelin, kun etsin kantoreppua, että käytetyistä pyydetään, ja maksetaan niin huimia hintoja. Esim käytetty Manduca -kantoreppu, vaikka olisikin uuden veroinen, silti käytetty 90 euroa.
Ja kun menin kauppoihin katselemaan, niin uusi oli 108e.
Ostin sitten uuden.
Miksi ihmiset ostaa käytettyjä uuden hinnalla?
Kommentit (10)
jonka normaalihinta on ollut satasen paikkeilla. Hyväkuntoinen, uuden veroinen. Hullu ei ole se, joka pyytää, vaan se joka maksaa.
tuossa perus-manduca kyseessä vai joku rajattu-määrä-erikoisväriä versio? (Meillä on tuollainen hiukan kalliimpi, kun väri sattui miellyttämään miestä enemmän, minulle olisi muutkin kelvanneet.)
Jos ostaja halusi juuri tietyn värisen, jota ei enää ole myynnissä, niin ymmärrän että maksaa enemmän, jos on noin tarkka. Muuten en ymmärrä koko huutis-touhua, kun siellä maksetaan niin järjettömiä summia roskiskunnossa olevastakin tavarasta.
Voihan siellä pyyntihinta olla mitä tahansa, jos se on liian kova niin tavara ei mene kaupaksi. Jos huutaa ylihinnalla jotakin niin saa syyttää vain itseään.
Minä myyn kaikki vaatteet kirppiksellä ja tarvikkeet huutonetissä. Huutonetissä saa tavaroista monin verroin enemmän kuin kirppiksillä!
Itse olisin valmis maksamaan käytetystä n. puolet uuden hinnasta, mutta mikä tahansa lastentarvike, vaunut ja pienemmätkin sälät, maksaa huutiksessa ja muilla nettikirppareilla ihan älyttömästi. Huutiksessa onkin valinnanvaraa, kauppa ei ilmeisesti käy, voisivat myyjät katsoa peiliin...
Mikä järki on tuottaa koko ajan uutta jätettä?
Kyllä tyhmäkin myyjä tajuaa laskea hintaa kun on kuukauden yrittänyt myydä ylihintaista tavaraa. Pikkuhiljaa sitten löytyy se sopiva hinta.
Itse myyn huutiksessa kaikenlaista, ja asetan lähtöhinnan matalaksi enkä laita hintavarausta. Tietyistä tuotteista hinnat nousevat niin pilviin, että myyjääkin ihan hävettää. Olen usein ihmetellyt samaa.
Mikä järki on tuottaa koko ajan uutta jätettä?
Eihän siitä uudesta jätettä tule, ensin käytän itse ja sitten myyn pois, joku muu käyttää vielä.
Maksetaanko noita hintoja vai pyydetäänkö vain?
ja kaupoissa saatavilla olevista. Ei kaikilla tietenkään ole kauppoja lähellä, mutta katselin suljetuista kohteista, että ihan perus ruskeaa ostettu 90 hintaan. Ja siihen vielä postikulut.
Ehkä sitten ihmiset luulee sen olevan uutena paljon kalliimpi?
Maksetaanko noita hintoja vai pyydetäänkö vain?