Privaatissa käynti haaveena
Hei
saimme lapsen heinäkuussa ja siitä lähtien vaimoni kiinnostus seksiin on ollut jotakuinkin nolla. Paineet on kasautuneet ja itselläni on kova tarve piristää erroottista tyhjiötäni jollain tavalla.
Ajattelin mennä lounastunnilla läheiseen Privat Show - paikkaan harmittomalle silmänruoalle. Siis nauttia tiisauksesta kiltisti otamatta mitään lisäpalveluja jos niitä nyt ylipäätään on tarjollakaan.
Vaimolleni en kyllä aikonut kertoa koska hän ottaisi asian varmaan itseensä, mielestäni turhaan.
Jos toteutan haaveeni ja käyn nauttimassa silmänruokaa, onko se mielestänne pettämistä? Entä jos puran paikassa paineet itse, esitystä katsellessani?
Kiitos mielipiteistänne.
Kommentit (67)
Entä jos tollasta konsensusta siitä mitä se pettäminen on ei pystytä saavuttamaan? Mennänkö silloin lievemmän vai tiukemman kannan mukaan vai tehdäänkö kompromissi? Ihan huuhaata noi pettämiset, ilmassa leijuvia mielikuvia joidenka kriteerit on kaikilla erilaisia. Pettäminen on pettämistä vain silloin kun siitä jää kiinni. Jokainen meistä pettää, jos ei muuten niin ajatuksissaan. Mihin sitten sen rajan vetää on aivan loputon suo ja johtaa siihen et toinen kulkee burkha päässä ja toinen siveysvyön kanssa. Ei se järvi edelleenkään soutamalla kulu.
t;mies45
Osuit kyllä asian ytimeen. Hienoa.
mieheni on ollut sairaana ja hänellä on erektiovaikeuksia ja tarvitsee paljon lepoa. Eli on verrattavissa ehkä jopa synnytyksen jälkeiseen olotilaan.
Itse olen tajuttoman puutteessa ja olen harkinnut miesprivaesityksessä käymistä, nauttimassa mieskomeudesta ym. Hyvä tietää, että en syyllisty tässä tapauksessa pettämiseen miesten mielestä.
nimim. "helpottunut lyyli"
ja minä olen mies joka näin sanoo.
Mä oon kerran käyny. Ihan hyvä kokemus. Kassit kyllä tyhjeni omin käsin.
mistä noita privaattipaikkoja löytää??
Suomi ja suomalaisetovat tässäkin asiassa niin saamarin ahdasmielisiä, että oma ja kumppanin elämä uhrataan tyhjän takia.
Monessa katolisessa maassa näihin arjen pieniin piristyksiin osataan suhtautua terveen vähättelevästi. Asuin joitaiin vuosia sitten Alankomaissa, jossa asiat osattiin suhteuttaa. Hauskanpito ja pettäminen osataan erottaa toisistaan ja asettaa omaan arvoonsa.
Viihteellä käylinen on ihannormaalia ja yleisesti sallittua. Mutta toisin kuin suomessa, salasuhteita ja pettämistä ei sitä vastoin katsella hyvällä. Tuttavapiirin naiset näyttivät nopeasti ovea miehilleen, jotka jäivät kiinni vieraissa käymisestä.
Vastaavassa tilanteessa suomalaiset naiset antavat loputtomiin anteeksi jayrittävät aina vain. Samoin silloinkin kun äijä läträä viinalla ja vaimon läski tummuu harvase viikonloppu.
Kaikissa isoissa kaupungeissa noita päivärpivaatteja on. Helsingin paikat löytyy pitkälti Sörnäisistä, Vaasankadulta.
http://lulu.fi/
http://hotgirls.fi/
http://velvetroom.fi/www/
http://sweetladies.fi/
http://queensshow.fi/
Kovasti tuntuu kaikilla putiikeilla olevan kova rekry päällä. Eli jos vauvaloman jälkeen kaipaa todellista glamour-elämää, niin kannattaa harkita alan vaihtoa!
Tuksukin pääsi painamaan ulkoministeriä.
Miten noi voi olla laillisia?!?!?
sitten myös ihan ok, että myös nainen käy ystävättärineen nauttimassa miesesityksistä ja ehkä vähän kokeilemassa kiinteämpikroppaista urosta?
Että esim. italiaanomiehen mielestä on ihan normaalia, että vaimo heittää silloin tällöin pastakauhan nurkkaan ja sysää kersat ukolle ja lähtee kavereiden kanssa epämääräiseksi ajaksi baanalle?
Suomi ja suomalaisetovat tässäkin asiassa niin saamarin ahdasmielisiä, että oma ja kumppanin elämä uhrataan tyhjän takia. Monessa katolisessa maassa näihin arjen pieniin piristyksiin osataan suhtautua terveen vähättelevästi. Asuin joitaiin vuosia sitten Alankomaissa, jossa asiat osattiin suhteuttaa. Hauskanpito ja pettäminen osataan erottaa toisistaan ja asettaa omaan arvoonsa. Viihteellä käylinen on ihannormaalia ja yleisesti sallittua. Mutta toisin kuin suomessa, salasuhteita ja pettämistä ei sitä vastoin katsella hyvällä. Tuttavapiirin naiset näyttivät nopeasti ovea miehilleen, jotka jäivät kiinni vieraissa käymisestä. Vastaavassa tilanteessa suomalaiset naiset antavat loputtomiin anteeksi jayrittävät aina vain. Samoin silloinkin kun äijä läträä viinalla ja vaimon läski tummuu harvase viikonloppu.
Arvon naiset menkää tekin vieraisiin. Niin minäkin tein kun mieheni petti minua heti vauvan syntymän jälkeen "kuvittelutasolla". ja minä jäin vaille kaikenlaista huomiota. ei seksiä viikkoihin. ja sit jos viimein oli niin taas viikkoja taukoa. miksi roikkua miehessä joka on umpimätä kun voi pistää 10x takaisin ja nauttia samalla mukavista kohteliaisuuksista ym ym. Kyllä sitä teilläkin vientiä riittää!!! Jos toinen unohtaa olla uskollinen niin ei kun silmä silmästä ja hammas hampaasta!! Jotkut miehet eivät muuten opi!! KOKEILKAA!!!!!!
Vaimo ei tiedä siasta vieläkään eikä asia ole minua suremmin vaivannut. Oudoin oli, kun noilta keikoilta tuli kotiin ja otti vauvanhoitovuoron kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Suihkussa oli pako käydä kahteen kertaan, ennen kuin viitsi vaimoa halailla.
Kyllä minäkin kävisin suihkussa kahteen kertaan jos olisin sikaa pannut :D
Olen lueskellut näitä tarinoita jonkin verran ja hieman kynnys nousee kirjoittamiseen,kun täältä tuntuu löytyvän suht paljon teinejä ja takakammarin poikia/tyttöjä ´kypsine´ mielipiteineen,mutta menköön nyt oma sinne sekaan.
On mielestäni hieman outoa,että ap kysyy ulkopuolisten mielipidettä aiottuihin tekoihinsa.Eikö kuitenkin tärkeintä ole,mitä puolisosi ajattelee?
Jokaisessa suhteessa tulisi käydä keskustelu siitä,mikä on kummankin mielestä pettämistä.Yleensä ihmiset ovat aika pitkälle samoilla linjoilla.Kuitenkin jokaisella on ne omat rajansa.Toisen toiveita tulee kunnioittaa.Itse olet puolisosi valinnut ja perheen hänen kanssa perustanut.On ymmärrettävää,että koet paineita,mutta teidän tilanne on juuri nyt erityinen tuoreen tulokkaan myötä ja roolisi perheelle on muutakin kuin tarpeittesi summa.
Pääasia,että puhuu.Ei painosta,ei syyllistä.Puhuu.
Rakkaus ja kunnioitus jos on kunnossa,niin ei hätää.Niistä kumpuaa se aito halu ratkaista ongelmia pitkäjänteisesti ja toisen tarpeet huomioiden.
Jos sitä halua ei ole,sitten on ongelmia aivan perustasolla.
Itse en menisi privaattiin ilman puolison suostumusta.En tosin menisi suostumuksellakaan.Tarvitsen aktiivisen ja halukkaan toisen osapuolen seksiin.Muuten en näe siinä mitään järkeä.Helpompi tyydyttää itsensä ihan omassa rauhassa.
Tämä on siis oma mielipiteeni.Kehoitan keskusteluun vaikka raskasta onkin.Salassa tehty on aina tavallaan pettämistä.Ja joudut salaamaan sen lopun elämääsi tai ainakin parisuhteen elikaaren ajan.Sille tielle on myös helppo lipsahtaa uudestaan.
Kuten sanoin..tämä on oma käsitykseni ja kukin tehköön tyylillään.
Sulla on se privaatti siellä kotona. Kerro sille, että kaipaat läheisyyttä ja seksiä, seksiä ainakin jossain muodossa.
Naisena tiedän, että sitä menee kauhean helposti vauvahuuruun mukaan eli vauva täyttää koko maailman ainakin esikoisen kohdalla. Uskon, että mies tuntee olevansa ulkopuolinen, sillä hän on sitä joskus.
Ihan normisynnytyksestäkin toipuminen vie aikaa, saati jotain ekstraa ollessa matkassa mukana.
Osallistu vauvan hoitoon, hemmottele äitiä, mutta etenkin puhu äidin kanssa. Vauva on teidän yhteinen, ei äidin omaisuutta.
Jos naistasi ei seksi kuitenkaan kiinnosta, anna aikaa hänelle. Aivan hyvin voit tumputella kotonakin. Muista, ettet ole ainoa, joka elää samaa tilannetta kuin sinä. Älä kuitenkaan anna halujesi turmella elämääsi.
ihmisiltä on tainnut unohtua tässä asiassa se tärkein, johon koko miehen ja naisen välinen suhde pitäisi rakentua: toisen kunnioittaminen. Jos vaimosta tuntuisi pahalta ajatus, että mies saa tarpeensa tyydytettyä toista naista katselemalla, niin mies ei vaan tee niin koska kunnioittaa vaimonsa mielipidettä. Ei se ole tiukkapipoisuutta tai muuta, en ihmettele yhtään avioerotilastoja kun kuuntelee mitä porukka ajattelee näistä jutuista. Meillä ainakin synnytyksen jälkeen olen mieheni silmissä ihan yhtä haluttava kuin ennen vauvaa ja jos hän on tarpeessa enkä voi (huom. en VOI) vielä antaa, hän kyllä katselee mielellään minua ja tekee temppunsa minun kanssa, tai pyytää muita palveluksia. Suuseksiä voi sentään harrastaa vaikka alapää olisikin vielä rikki. Ja olisipa mukava kun mieskin joskus voisi kokea sen ihanan synnytyksen ja seuraavana päivänä jo pitäisi olla jalat auki ja valmiina mihin vaan. Vähän rajaa ja hiukkasen ymmärrystä, ei mies siihen kuole vaikka ei laukeaisikaan ihan joka päivä! Ja vastaus kysymykseen, haitttaako jos menet ja onko se pettämistä: jokainen terveellä järjellä varustettu ymmärtää että pettämistä on ja asiaa pahentaa sen salailu, jo se kertoo että asiassa on jotain mätää. Tumputa vaimosi kanssa ja puhu miltä sinusta tuntuu, siiinä olisi jotain järkeä! Ja jos se ei kiinnosta, mieti tykkäätkö enää vaimostasi ja kuinka paljon olet valmis uhraamaan omia mielitekojasi toisen takia. Oikea välittäminen on sitä, että luopuu omastaan toisen takia jos tarve vaatii.
Päädyin itse muutaman kerran maksulliseen seksin vauvan ollessa noin puolivuotias.
Seksiä ei ollut, vaimo valitti väsymystä ja paikkojen kipeyttä synnytyksen jälkeen. Jaksoin odotella puoli vuotta mutten enempää.
Vaimo ei tiedä siasta vieläkään eikä asia ole minua suremmin vaivannut. Oudoin oli, kun noilta keikoilta tuli kotiin ja otti vauvanhoitovuoron kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Suihkussa oli pako käydä kahteen kertaan, ennen kuin viitsi vaimoa halailla.
Itse katseleminen ei ole pettämistä. Yrittäisin sinuna ennemmin parantaa sitä kotoista seksielämää.
... vaikka hän ei koskaan saisi tietää. Varastaisit suhteenne erityislaadusta, siitä, että olette sitoutuneet toisiinne. Ymmärrät kai itsekin, että jos et voi kertoa jotakin, se on pettämistä.
eli privaatista.