Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV 28 ja painoa tullut jo 15kg???

Vierailija
11.04.2010 |

Onko muita joilla on näin paljon paino noussut jo tässä vaiheessa? oon mä kyllä syönyt herkkuja, mut niin mä olen kyllä aina tehnyt. Ja nyt oon jopa jättänyt syömättä kaikki herkut. :( mut silti paino nousee.. johtuu varmaan turvotuksesta.. mitä voisin tehä asialle ettei se nousis enempää? kävelyllä mä olen käynyt pari kertaa viikossa, mulla on vuorotyö ja aina ei jaksa lähteä lenkille. muuten syön kyllä ihan normaalisti..APUA! painoin ennen raskautta 59 kg :) kiitos vinkeistä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kastiin kuin minäkin.. :/ painoin ennen raskautta 53kg ja nyt RV 40+6 paino 77kg.. Johtuu turvotuksesta, nilkkoja ei juurikaan enää erota.. :) Ei sille vain voi mitään että tekee niin paljon mieli.. Esikoisen kanssa painoa nousi 20kg, mutta silloin ei juurikaan turvotusta.. Mutta paino onneksi tippui normaali lukemiin parissa kuukaudessa.. :) Saa nähä miten käy tällä kertaa..

Vierailija
2/3 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmissa raskauksissa tullut tasaisesti 35 kg. Ja kaksi viikkoa synnytyksistä se on myös ollut poissa, kuopuksesta se itse asiassa jäi kahta kiloa lukuunottamatta jo sairaalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks mä en ole ainut sitten joka kärsii tälläsestä kanssa. koska kaikki verenpaineet on hyvät, eikä virtsassakaan oo ollut sokeria/valkuaista.. ärsyttää vaan ku neuvolatäti on joka kerta et Huh huh, on taas tullut vähä liikaa.. no voi voi.. :( en voi sille mitää! kun se vaan nousee itestään. noo, pitää toivoa et ne kilot lähtee sit oikeesti yhtä nopeesti ku tulikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi