Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Puijonsarven koulu rauhaton,Kuopiossa

Vierailija
11.04.2010 |

olen ehdotellut sitä tyttärelleni, tokakuokkalainen syksyllä.Tytär sanoo ,että on kuulut ,huumeita ja muuta häirikköjä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itehhän käyn juuri parhaillaan ja voin sanoo että ei osaa jutella yhtään oppilaiden kanssa ja ei tuu se asia muuttumaan muuten kuin vaihtamalla rehtoria johon suosittelen nykyistä vara rehtoria

Vierailija
2/23 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puijonsarven koulua en suosittele. Rehtori ei osaa asiaansa ja vain harvat opettajat ovat oikealla alalla. Koulussa riehuu lisäksi väkivaltainen häirikö. Huumeista en ole kuullut, mutta lastasi ajatellen en suosittele koulua kellekään.

Vierailija
4/23 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse koulua 97-06.. Enemmän minulla kuitenkin on koulusta hyviä muistoja kun huonoja. Opettajien huonoutta ei voi millään tavalla yleistää, niitä löytyy joka koulusta varmasti. Itselleni ainakin sattui mukavat opettajat :) Joka koulussa on varmasti hyvät ja huonot puolensa ja niin myös tässä koulussa. Nythän syksyllä valmistuu se uusi koulurakennuskin, että varmasti olisi mukava aloittaa täysin uudessa koulussa :)

Vierailija
5/23 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni asuu Päivärannassa ja koulu on sieltä kautta tuttu, samoin toisen ystävän kautta joka asuu Kettulanlahdessa. Molemmat ovat jyrkästi sitä mieltä,ettei lasta tuohon kouluun, ei ala- eikä ylä-asteelle. Yksi tärkeä asia on tuo kiusaaminen, jota ei hoideta kunnolla ja kiusattu joutuu "syyllisen penkille" liian usein.

Levotonta touhua.

Toki levotonta voi olla, ja onkin muuallakin, mutta vastaavaa negatiivistä palautetta en ole kuullut esim keskustan kouluista (Snellman tai Haapaniemi).

Vierailija
6/23 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemman viestin alku oli tarkoitettu: Puijonsarven koulu - asiat hoidetaan ihan mallikkaasti

kirjoittaneelle

Vierailija
7/23 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kyseistä koulua 1994-2003. Silloin ainakin oli suht rauhallinen meininki. Ala-aste oli mielestäni ihan "normaali", lukuunottamatta muutamia täysin epäpäteviä opettajia. Yläasteella monet joi ja poltti, ja opettajista suurin osa tuntui olevan aika hukassa. Rehtori myös täysin avuton tapaus. Mutta näin se tuntui olevan ainakin silloin muissakin kouluissa, mitä kavereiden kanssa tuli kokemuksia vaihdettua :)

Vierailija
8/23 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut niinhän se on että sopii toiselle ei sovi kaikille. ei voi yleistää että olisi mitenkään huono koulu.

Vierailija
9/23 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tyttöni kävi keskustassa lukiota 2006 ja siinä koulssa oli todella huumeongelmaa... missäpä ei?

Tervettä järkeä kehiin, sillä niin monessa koulussa ja monessa muussa kaupungissa huumeet ovat nykypäivvää ( ikävä kyllä).

Joten jokainen tekee ratkaisunsa ja itse en luottaisi näiden sivujen arvioon.

Vierailija
10/23 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta että puijonsarven koulu on rauhaton ja rehtori ei hoida asioistaan vaan apulaisrehtori hoitaa asiat paljon paremmin ja opttajat ovat outoja

Vierailija
11/23 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kyseisessä koulussa -99-08 ja pidin siitä kovasti. Ala-asteella oli oikein mukavaa ja rauhallista. Yläasteella en muista kuulleeni mistään huumeongelmista. Monet yläasteelaiset toki polttivat ja jotkut joivat, mutta uskon sitä kyllä tapahtuvan kaikissa kouluissa.

Vierailija
12/23 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rauhatonta, lisäksi ongelmien ratkaiseminen keskittyy lähinnä tiettyjen oppilaitten vainoamiseen, erilaisia näkökantoja ei kuunnella.

Vierailija
13/23 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitääpi sanoa, että on aika rauhaton enkä suosittele sitä koulua kenellekkään joka haluaa lapselleen sivistyneen koulutuksen :D. Kuten aikaisemmissa kommenteissa sanotaan rehtori on epäpätevä! Koulussa oli käsitelty kiusaamistapaukset todella huonosti ja syytetty kiusattuja että he aiheuttivat kiusaamisen itse. Vaikka he eivät sitä todellakaan tehneet! Rehtori on ehdottanut että kiusattu vaihtaa koulua koska yhtä kiusaajaa ei saatu kuriin. Naurettavaa touhua rehtorilta. Että joo ei kannata sinne kouluun laittaa lapsiaan.

Vierailija
14/23 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puijonsarven koulun opettajat ovat tosi kivoja! Koulu sijaitsee haasteellisella alueella ja oman kokemukseni mukaan rehtori hoitaa siellä kyllä mallikkaasti vaikeatkin asiat. Erityisoppilaista pidetään hyvä huoli ja uuden koulurakennuksen myötä tilat tulevat syksyllä olemaan huippumodernit. Joka koulusta löytyy häiriköitä, varsinkin yläkouluissa - sille ei rehtori ilman kodin tukea paljon mahda. Siitä vaan turvallisin mielin Puijonsarven kouluun!

Vierailija
15/23 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni asuu Päivärannassa ja koulu on sieltä kautta tuttu, samoin toisen ystävän kautta joka asuu Kettulanlahdessa. Molemmat ovat jyrkästi sitä mieltä,ettei lasta tuohon kouluun, ei ala- eikä ylä-asteelle. Yksi tärkeä asia on tuo kiusaaminen, jota ei hoideta kunnolla ja kiusattu joutuu "syyllisen penkille" liian usein. Levotonta touhua. Toki levotonta voi olla, ja onkin muuallakin, mutta vastaavaa negatiivistä palautetta en ole kuullut esim keskustan kouluista (Snellman tai Haapaniemi).

Enää puuttuu, että peruspersuhäirikkö tulee latomaan tietoja, että koulussa on mamu-taustaisia, jotka kaikkeen syyllisiä.

Ihan selvästi joku, jota asia koskee, on perustanut ketjun, että voi sitten sanoa, että kylilä puhutaan miten huono koulu on.

Vanhempana tiedän, että ei normivanhempi ole yhteydessä rehtoriin kuin tilanteissa, joissa on ongelmia opettajan keinot ovat loppuneet.

Näköjään sivistyksen kirot ovat saapuneet Kuopioonkin. Nämä Päivärannan av-mammat näköjään ovat asuneet pullossa; ongelmatonta koulua nykyään vain ei ole.

Olen koulun entinen oppilas, mutta todella kaukaa eikä silloin ollut noita väitettyjä ongelmia, mutta ei myöskään liirumlaarum hömpötyksiä, eikä curling-vanhempia eikä asioita hoidettu av-mammapalstalla vaan ihan todellisessa elämässä.

Vierailija
16/23 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä vuosituhannella olet koulusi käynyt, mutta ihan nykyään tuo ei todellakaan pidä paikkaansa. Koulusta löytyy kyllä muutama asiansa osaavakin opettaja, mutta kouluun on kerääntynyt myös paljon epäpätevämpiäkin opettajia. Muutamia vakavasti häiriintyneitä oppilaitakin "erityisoppilaita" löytyy, eikä asialle tehdä mitään. Useimmissa tapauksissa kiusatut joutuvat hankaluukssiin kiusaajan sijasta. Asialle pitäisi tehdä jotakin, mutta kukaan ei ole valmis tekemään mitään. En suosittele lasten laittamista kyseiseen kouluun mikäli vanhemmat ajattelevat lapsiensa hyvinvointia.

Vierailija
17/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulu todella on rauhaton ja sitä johtava rehtori hoitaa asiat sillä tavalla että tuntuu että ei oikeen ammatti ole kohallaan. suosittelen jotain muuta koulua esim kaupungista jos ei välttämättä halua juuri tuohon kouluun. hummeita ei koulussa liiku mutta tupakka ylä asteella kuten joka koulussa.

Vierailija
18/23 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosina 1990-99 ja tuolloin ei ainakaan ollut rauhaton. Tosin onhan tuosta aikaakin :D.

Rehtori joka koulussa on edelleen tuli sinne kun olin kasi luokalla. tuolloin ei osannut tehdä lukujärjestyksiä eikä muutenkaan kohdata oppilaita ollenkaan. Olisi luullut vuosien aikana oppivan, muttei ilmeisesti? Onko sitten vaan vähän vmäinen ylipäätänsä.

Nythän siihen viereen rakennetaan uutta koulua, jokohan ensi syksynä siihen muuttavat?

Vierailija
19/23 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä koulussa diilataan tupakoita minun pojalleni ja poltetaan tupakkaa enkä hyväksy sitä TÄHÄN TÄYTYY PUUTTUA

Vierailija
20/23 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kun ei mene ihan sinne sarven kärkeen. Ahhaha, ehhehe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme